d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1114115116117118231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,069.00
Oct 7 2009 07:42am
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:

Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare.

Mannen hade en längre ledighet och åkte därför ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade en dator och beslutade sig för att skicka ett mejl till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner.

Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen: Till: Min älskade hustru! Rubrik: Jag har kommit fram! Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig. De har datorer här numera och man tillåts skicka mejl till sina nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS. Det är verkligen hett här nere! DS.

Member
Oct 7 2009 03:06pm
Det var en gång 1 kille som skulle bada på badhuset, men när han skulle duscha så kom han på att han inte hade någon tvål. Eftersom han redan hade klätt av sig så han sprang naken och hämta 2 tvålar. Och på väg tillbaks kom det 3 nunnor. Så han stannade blixt stilla som en staty.
- åååh vilken fin staty, sa den första nunnan samtidigt som hon klappade på hans snopp. Och han tappade den ena tvålen.
- En tvål automat!!! Sa nunnan
Då klappde den andra nunnan på han snopp, så han tappade tvålen.
- Det är en tvål automat!! sa den andra nunnan.
Då klappade den tredje också på hans snopp.
- ÅÅÅHH, det kommer flytande tvål!!!
Member
Oct 7 2009 03:09pm
Det var två nunnor som var på väg till klostrett genom skogen, Dom hette syster Logik och syster Matematik.
Syster Matematik fick helt plötsligt syn på en man som gick bakom dom och utbrast,
- Syster Logik det går en man bakom oss vad tror du han vill??
och Syster Logik svarde:
- Men det är logiskt han vill ju våldta oss.
Syster Matematik blev jätte rädd o viskade
-Vad ska vi göra?
Syster Logik svarde:
-Det är logiskt vi går fortare.
Men mannen ökade också farten och nu var han nästan ikapp dem.
-Syster Logik vad ska vi göra??
-Det är logiskt vi delar på oss så ses vi vid klostrett svarde syster Logik.
Sagt och gjort dom delade på sig o mannen valde att följa efter syster Logik.
Vid detta laget var syster matematik väldigt orolig för hon var ju redan framme,
Helt plötsligt dök syster Logik upp och Matematik började ställa en masa frågor.
-Vad hände??
-Det är logiskt han valde att följa efter mig.
Syster Matematik blev lite stött av svaret men frågade ändå
-Och ?
-Men det är logiskt han hann ifatt mig.
-Nä! Vad hände då? frågade syster Matematik
-Det är logiskt jag drog upp kjolen
-Ja vad hände då?
-Men det är ju logiskt han drog ju ner byxorna.
-Nä?! men va hände då?
-Det är ju logiskt en nunna med uppdragen kjol kan springa fortare än en man med nerdragna byxor.!

haha :D
Member
Gold: 93.00
Warn: 100%
Oct 7 2009 03:09pm
Quote (Litttle_Brother @ Wed, Oct 7 2009, 11:06pm)
Det var en gång 1 kille som skulle bada på badhuset, men när han skulle duscha så kom han på att han inte hade någon tvål. Eftersom han redan hade klätt av sig så han sprang naken och hämta 2 tvålar. Och på väg tillbaks kom det 3 nunnor. Så han stannade blixt stilla som en staty.
- åååh vilken fin staty, sa den första nunnan samtidigt som hon klappade på hans snopp. Och han tappade den ena tvålen.
- En tvål automat!!! Sa nunnan
Då klappde den andra nunnan på han snopp, så han tappade tvålen.
- Det är en tvål automat!! sa den andra nunnan.
Då klappade den tredje också på hans snopp.
- ÅÅÅHH, det kommer flytande tvål!!!

Lol'd irl.

Två tomater skulle gå över gatan, den ene blev påkörd. Då sa den andre, kom nu ketchup så går vi.
Member
Gold: 453.00
Oct 7 2009 03:11pm
nom -_-
Member
Oct 7 2009 03:12pm
Quote (kowal_21 @ Wed, 7 Oct 2009, 23:11)
nom -_-

Language: Polski

No need ty :)
Member
Gold: 0.01
Oct 7 2009 03:18pm
Quote (Litttle_Brother @ Tue, Oct 6 2009, 07:54pm)
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:

Hahha denna är så jävla bra, skrattar alltid åt den :D
Åsså leendet/minen i slutet xD Klockrent :P

http://img520.imageshack.us/img520/8412/1232675874669xl6.jpg

haha Galet!
Member
Oct 8 2009 01:55pm
En full man blir utkastad ur kyrkan och landar framför en polis. Mannen reser sig med stor möda långsamt upp. Sen säger han till polisen:
- Godmorgon konstapeln.
- Godafton.
- Får man fängelse om man konstapeln för gris?
- Ja, det får man.
- Jaha, men får man fängelse om man kallar en gris för konstapeln.
- Nej detfår man inte.
- Jaha tack då konstapeln.

Lol ^_^
Member
Oct 9 2009 06:54pm
An arab at the airport:
-Name?
-Abdul al Rhazib
-Sex?
-Three to five times a week
-No, no... I mean... male or female?
-Male, female, sometimes camel!
-HOLY COW!
-Yes, cow, sheep, animals in general.
-But isn't that hostile?
-Horse style, doggy style, ANY STYLE!
-Oh deer!
-No, no... deer run too fast

Lol :D
Member
Gold: 60.75
Oct 11 2009 02:39pm
Quote (Litttle_Brother @ Tue, Oct 6 2009, 08:54pm)
Skämt Topicen!

Hahha denna är så jävla bra, skrattar alltid åt den :D
Åsså leendet/minen i slutet xD Klockrent :P

http://img520.imageshack.us/img520/8412/1232675874669xl6.jpg

haha, alla dom där. så jävla skön min i slutet, garvar varje gång xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev1114115116117118231Next
Add Reply New Topic New Poll