d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1113114115116117229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 17 2013 04:00pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 17 2013 09:41pm)
Mikko, mikob och ni som spelar @ jsp. Vilket version på AIM använder ni? 5.4?


inte en aning, någon som gör läbbiga ljud i bakgrunden ibland :(
inte orkat fixa en ny.

Quote (Svartermetalisk @ Apr 17 2013 09:25pm)
Dat feel när man tre-bettar snubben som raisat lite för mycket lite för länge med KJ och råbluffar hem potten när floppen blir kall som fan B)



Lol :D

Nee men det är bra, man ska ta pauser ibland

depositbonus på full-tilt låter stronk men frågan är vad jag ska göra när ingen av er lirar? Jag får bygga mutli och prata med mig själv


Gieb pengar på sevnska spel så ska jag grinda med dig (:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 17 2013 04:13pm
jag har inget emot att få en grindpartner men jag föredrar att slippa betala för att få en ! :D

Haha

Nee men släng in en hundring av studiebidraget eller vad du nu får? du lär krossa nivån, finns mycket fisk








Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 17 2013 04:27pm
haha hade 1.87$ (och 840 ftp points), ska ta o lira lite av dom där nybörjar borden som s&g's.. :D Och evetuellt någon satellit med poängen..
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 17 2013 05:27pm
upp till 4.xx$! haha, får fortsätta imorrn.. Får iaf lira poker.. :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 18 2013 12:31am
Kämpa kämpa :D

BRM som gäller nu eller?

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 18 2013 01:05am
Quote (berhemuli @ 18 Apr 2013 01:27)
upp till 4.xx$! haha, får fortsätta imorrn..  Får iaf lira poker.. :D


Vi tror på dig! :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 18 2013 03:11am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Apr 2013 08:31)
Kämpa kämpa :D

BRM som gäller nu eller?


Går inte o ha brm med fyrA dollar. . Men endollars spel ja bara
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 18 2013 03:18am
Quote (berhemuli @ Apr 18 2013 11:11am)
Går inte o ha brm med fyrA dollar. . Men endollars spel ja bara


Jo nej jag vet men säg att du får ihop typ 15-20 dollar är det brm som gäller eller är det blir det upp o skotta?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 18 2013 03:32am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Apr 2013 11:18)
Jo nej jag vet men säg att du får ihop typ 15-20 dollar är det brm som gäller eller är det blir det upp o skotta?


Det får vi se om jag kommer uppdit. Kom på att jag torska nån hyperturbo i onödan på natten.. ca 2.20 där.. ska fan ta o lira 50cents s&g's
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 18 2013 04:52am
Haha nej detta går inte, har snubbar som har absolut ingenting o callar grejer och donkar någon låg random stege.. dock föga förvånande :D såatt... Nere på sista 50centarns s&g :P Även denna var skön AA vs KK flop bra, turn K river K ^^ Inga pengar som betyder något dock men hade vart kul o vinna lite för att lira mer ^^

En varningens finger till malmy, vet inte om det är bara för mig men ftp droppar connection hela tiden.. Annars funkar internet perfekt..

This post was edited by berhemuli on Apr 18 2013 05:10am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1113114115116117229Next
Add Reply New Topic New Poll