Quote (Marcusd0 @ Apr 17 2013 09:41pm)
Mikko, mikob och ni som spelar @ jsp. Vilket version på AIM använder ni? 5.4?
inte en aning, någon som gör läbbiga ljud i bakgrunden ibland

inte orkat fixa en ny.
Quote (Svartermetalisk @ Apr 17 2013 09:25pm)
Dat feel när man tre-bettar snubben som raisat lite för mycket lite för länge med KJ och råbluffar hem potten när floppen blir kall som fan

Lol

Nee men det är bra, man ska ta pauser ibland
depositbonus på full-tilt låter stronk men frågan är vad jag ska göra när ingen av er lirar? Jag får bygga mutli och prata med mig själv
Gieb pengar på sevnska spel så ska jag grinda med dig (: