d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11131141151161175001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 17 2011 10:59am
yoyo
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Sep 17 2011 10:59am
Dumlekladdkaka >
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 17 2011 11:24am
Quote (Giraff @ 17 Sep 2011 16:45)
Vadfan. Jag hatar Fazer... Köpte en påse Dumle Mix (Liquorice, Original och Orange/Mango), så var det ojämnt antal av dem.
7 Liquorice, 8 Original och 13 Orange/Mango.
Varför är det uppdelat i 25, 28,5714286 resp. 46,4285714 procent i min påse?
Är det så i alla påsar?
Varför så mycket mer Orange/Mango än Original, när det känns som att Original borde vara den dominanta?
Varför är det så få av just Liquorice?

...vad jag vill ha sagt är helt enkelt att jag har jävligt tråkigt. Vad gör swesub idag?


Lakrits och orginal är kung.

Orange elelr vad den heter är bara flumm, den är inte god
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 17 2011 11:34am
Quote (iRocKFisH @ Sep 17 2011 04:56pm)
dumle me banan tar ju allt


... såg nu

1987 dumle orginal lanseras
1989 dumle mint
1994 dumle lakrits
1999 dumle cola
2000 dumle green apple
2001 dumle banana
2004 dumle choco
2006 dumle orange mango
2007 dumle apple pear

alla är limited edition smaker förutom orginal då.

This post was edited by ankiie on Sep 17 2011 11:50am
Member
Posts: 205,365
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Sep 17 2011 11:56am
Quote (SCXiao @ 17 Sep 2011 18:59)
Dumlekladdkaka >


Det är riktigt gott.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Sep 17 2011 12:00pm
Quote (Marcusd0 @ 17 Sep 2011 19:56)
Det är riktigt gott.


Ofta du har smakat, trodde jag var lite originell när jag gjorde den :(
Member
Posts: 205,365
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Sep 17 2011 12:00pm
Quote (SCXiao @ 17 Sep 2011 20:00)
Ofta du har smakat, trodde jag var lite originell när jag gjorde den :(


Bakat och smakat :D
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 17 2011 12:00pm
Quote (SCXiao @ 17 Sep 2011 18:59)
Dumlekladdkaka >


Kladdkaka med några droppar Elddopet >
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Sep 17 2011 01:11pm
Vad händer?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Sep 17 2011 01:19pm
Quote (SyB_BaM @ 17 Sep 2011 21:11)
Vad händer?


Åt nyss frukost, ska fortsätta ligga och vara emo nu
Go Back To Svenska Topic List
Prev11131141151161175001Next
Closed New Topic New Poll