d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1113114115116117669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 29 2011 02:47pm
260 liter diesel (261.4l :unsure: )

This post was edited by Intenso8 on Nov 29 2011 02:47pm
Member
Posts: 13,065
Joined: Feb 22 2008
Gold: 110.00
Nov 29 2011 02:52pm
Spelet Renegade Ops roligaste jag lirat på länge :)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,397.52
Trader: Trusted
Nov 29 2011 03:17pm
Quote (Fil @ 23 Nov 2011 23:45)
Din spanjorska?

Är Robin kär? :)



Kär är väl att ta i. Träffade henne på nyårsafton i Spanien för 2 år sedan efter jag blev rånade och spanska polisen kan ju inte fan nå engelska alls :P
så hon översatte åt mig när jag var på polistationen xD
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Nov 30 2011 07:32am
en ny speedy date :)

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 30 2011 06:19pm
Ligger sviiiiiiiiiiiiiiiiinsvåra Kent grejjer på tradera atm, personen som säljer har noll feedback dock så chansen att bli blåst är svinhög.

Riktig kantboll detta.
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Nov 30 2011 06:38pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 1 2011 12:19am)
Ligger sviiiiiiiiiiiiiiiiinsvåra Kent grejjer på tradera atm, personen som säljer har noll feedback dock så chansen att bli blåst är svinhög.

Riktig kantboll detta.


tycker att promo skivorna luktar scam, eller du får säkert grejorna men det ser ju ut att var kopior:p
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 30 2011 06:59pm
Quote (CableeGuy @ Dec 1 2011 01:38am)
tycker att promo skivorna luktar scam, eller du får säkert grejorna men det ser ju ut att var kopior:p


Det är promogrejjerna på hagnesta hill + kassetterna jag vill ha.

tycker dom ser äkta ut men jääääääävligt tveksamt om han ens har dom där.

han är obviously dålig på tradera eftersom han har sådär höga utropspriser (vem som helst som är smart, multiaccountar och fejk-bjuder upp sina egna grejjer om man får för dåligt betalt för det kostar massa dineros att ha dom där utropspriserna) så frågan är vart han har fått dom ifrån om han inte köpt dom online, det är inte som att dom där prylarna växer på träd.

Hela situationen luktar fisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 1 2011 07:58am
mjo det är scam 100 %

Jag frågade honom om han kunde tänka sig att skicka först eftersom han inte har nå feedback då länkade han nåt e-bay konto som hade 32 feedback poäng.

Jag påpekade då att jag har över 99.9 % positivt på tradera med 3300+ transaktioner och 100 % på e-bay med 1200+ transaktioner.

Då blev han grinig.
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Dec 1 2011 08:02am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 1 2011 02:58pm)
mjo det är scam 100 %

Jag frågade honom om han kunde tänka sig att skicka först eftersom han inte har nå feedback  då länkade han nåt e-bay konto som hade 32 feedback poäng.

Jag påpekade då att jag har över 99.9 % positivt på tradera med 3300+ transaktioner och 100 % på e-bay med 1200+ transaktioner.

Då blev han grinig.


"i have more posts, gieb first" style :D
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Dec 1 2011 09:06am
Quote (Warriv @ 1 Dec 2011 15:02)
"i have more posts, gieb first" style :D


nono, mi hab more efges
Go Back To Svenska Topic List
Prev1113114115116117669Next
Add Reply New Topic New Poll