d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11131141151161171131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 21 2011 10:00am
Quote (swewik @ Jan 21 2011 04:56pm)
mongo spelet laggar ju :cry:


vad förväntar du dig av ett gratis spel?
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 22 2011 06:51am
22-5-20 nyss med eve, dock förlora vi



dno fall den postats innan ^_^

This post was edited by HaLLuXX on Jan 22 2011 07:13am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 22 2011 07:19am
Quote (HaLLuXX @ Jan 22 2011 01:51pm)
22-5-20 nyss med eve, dock förlora vi

http://lolpics.se/pics/6873.jpg

dno fall den postats innan ^_^


Renekton v3
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 22 2011 07:43am
Quote (eWaste @ Jan 21 2011 04:00pm)
vad förväntar du dig av ett gratis spel?


bättre än så här me tanke på hur många som spelar det -.-'
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 22 2011 09:28am
Quote (Marcusd0 @ Jan 19 2011 01:47pm)
Då blir det att spara till Renekton! :)


han e ganska rolig faktisgt. Men har ännu inte hittat en nice build till han men det kommer nog. det är roligt när dom kommer 2 vs 1 och dom underskattar honom så knullar man dom :P han e nice 2 vs 1

Quote (eWaste @ Jan 22 2011 03:35pm)
Postar min build strax



sjyst :)

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 22 2011 09:37am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 22 2011 09:35am
Quote (LinkToMyProfile @ Jan 22 2011 04:28pm)
han e ganska rolig faktisgt. Men har ännu inte hittat en nice build till han men det kommer nog. det är roligt när dom kommer 2 vs 1 och dom underskattar honom så knullar man dom :P han e nice 2 vs 1


Postar min build strax
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Jan 22 2011 09:45am
Quote (HaLLuXX @ Jan 22 2011 02:51pm)
22-5-20 nyss med eve, dock förlora vi

http://lolpics.se/pics/6873.jpg

dno fall den postats innan ^_^


:lol:
Member
Posts: 205,317
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 22 2011 03:20pm
3 ranked idag och vunnit alla 3 :)

Gått bra.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 22 2011 05:26pm
Quote (eWaste @ Jan 22 2011 04:35pm)
Postar min build strax


The brutalizEr,cd skor,spirit visage,infinity edge,the bloodthirster,phantom dancer
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 22 2011 08:03pm
Elskar ww med magic pen boots och spirit visage som sina två första items -_-
Go Back To Svenska Topic List
Prev11131141151161171131Next
Add Reply New Topic New Poll