Quote (snoramej @ May 1 2010 08:29pm)
LOL
Jag sa ju att du skulle göra ditt första mq i Aristeides

Ska du joina oss eller ska du vara i Power?
Jag joinar er, ville slasha idag dock tog 1,900 poäng muting och sen lessnade jag och ville mqa
Quote (SCXiao @ May 1 2010 08:33pm)
deras guildchat är dock ännu dödare än våran var

Har de ingen vent?
This post was edited by Svartermetalisk on May 1 2010 01:37pm