d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev1112113114115116177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 6 2015 05:48am
Så, för att göra det lite små skoj, så kör jag en "Arena-guessing" till er. Minst 2 spelare måste delta (gissa) :D Så att blir nå tävling öht.
Den som gissar närmaste det jag slutar arenan på vinnner. Vinnaren får äran och 10 fg, gissar man exakt rätt får man 15 fg. =D
Så här ser dagens Arena ut (Bild nedan) och endast 1 gissning per person såklart.






Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 6 2015 05:58am
4-3
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Aug 6 2015 07:25am
Quote (Litttle_Brother @ 6 Aug 2015 12:48)
Så, för att göra det lite små skoj, så kör jag en "Arena-guessing" till er. Minst 2 spelare måste delta (gissa) :D Så att blir nå tävling öht.
Den som gissar närmaste det jag slutar arenan på vinnner. Vinnaren får äran och 10 fg, gissar man exakt rätt får man 15 fg. =D
Så här ser dagens Arena ut (Bild nedan) och endast 1 gissning per person såklart.


http://i.imgur.com/PvRjHhR.jpg


1-3
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 6 2015 07:30am
2-3
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 6 2015 07:35am
Då kör jag samma som lillebror! Har en lite kassare deck på priesten denna gång.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 6 2015 07:37am
Quote (berhemuli @ Aug 6 2015 03:35pm)
Då kör jag samma som lillebror! Har en lite kassare deck på priesten denna gång.
http://i.imgur.com/NCUbP6g.jpg


6-3

Ser ut som ett helt OK priest deck faktiskt.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 6 2015 07:40am
Quote (Spetch @ 6 Aug 2015 15:37)
6-3

Ser ut som ett helt OK priest deck faktiskt.


Ja jo när jag säger lite kassare menar jag att jag inte kommer ta 10+vinster på den. :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 6 2015 07:54am
Quote (berhemuli @ 6 Aug 2015 15:35)
Då kör jag samma som lillebror! Har en lite kassare deck på priesten denna gång.
http://i.imgur.com/NCUbP6g.jpg


7-3.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Aug 6 2015 08:18am
Mikko 12-0 (8-3)

L_S 0-3 utan att ha tittat på decket så gissar jag att du kommer ha fet otur :angel:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 6 2015 08:25am
Quote (berhemuli @ 6 Aug 2015 13:58)
4-3


Hur fan vet du sånt här i förväg?

Hade otur som fan 2 games dock, ena var mega rush. Det andra fick jag endast late game early game. Det tredje jag förlorade så mötte jag legendary warrior. ^^

Quote (SCXiao @ 6 Aug 2015 16:18)
Mikko 12-0 (8-3)

L_S 0-3 utan att ha tittat på decket så gissar jag att du kommer ha fet otur :angel:


Nära nog, gick 4-3 :P Med ett deck som borde varit typ 6 wins iaf.


Go Back To Svenska Topic List
Prev1112113114115116177Next
Add Reply New Topic New Poll