d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1112113114115116229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 17 2013 01:10pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Apr 2013 21:08)
Lön om en vecka :)


Haha japp, inte säker dock att jag har råd att lägga något på pokern då jag har tandläkarkostnader.
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 17 2013 01:10pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Apr 2013 20:51)
Aa exakt, folk som mer eller mindre ger bort sina pengar blir gröna, folk som kan sina basics men är lättlästa (nits t.ex) sätter jag blåa och duktiga spelare som inte är rädd för att göra kreativa spel sätter jag som rött.

Handen var såhär: Jag har 67 suited, flop blir 267, turn är 6, han shovar jag synar han har 22

Det är ju otur för honom jag hade också torskat alla mina pengar i den potten, men jag har dragit korta strået i kåk mot kåk en hel del på sistonde så jag känner att jag var värd denna :P



Skönt att det börjar blåsa medvind för dig :)

Själv tog jag ut pengarna från Pokerstars idag, ska sätta in dom på Full tilt och dra in deposit bonusen efter Berhe's förslag, läste på om Edge etc.
men blir väl en period med väntan på mellan 3 och 10 dar nu innan man får cashen. tror det kan vara bra också, bara släppa spelet ett tag :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 17 2013 01:12pm
Quote (Malmy @ 17 Apr 2013 21:10)
Skönt att det börjar blåsa medvind för dig :)

Själv tog jag ut pengarna från Pokerstars idag, ska sätta in dom på Full tilt och dra in deposit bonusen efter Berhe's förslag, läste på om Edge etc.
men blir väl en period med väntan på mellan 3 och 10 dar nu innan man får cashen. tror det kan vara bra också, bara släppa spelet ett tag :)


Nice, ibland är ps jävligt snabba på att betala ut, så med flyt har du dom redan på fredag. Ibland är dom dock sega o tar uppemot 5dagar.
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 17 2013 01:16pm
Quote (berhemuli @ 17 Apr 2013 21:12)
Nice, ibland är ps jävligt snabba på att betala ut, så med flyt har du dom redan på fredag. Ibland är dom dock sega o tar uppemot 5dagar.


jo tror det tog 3dar sist jag tog ut, men är inte super-stressad över det heller just nu, utan kan gott ta en liten break bara för att få lite nya perspektiv.
Ibland blir jag FÖR inne i mitt eget spel och tänkande o då händer det att man t.ex. bluffar ganska högt mot någon man vet sitter med typ 1 par och det kommer ett stegdrag, och man gör sjukt avancerade manövrar, men sen är snubben en donk och bara DÖÖÖÖH syn.
Inte riktigt nått den nivån än, men börjar känna mig nära, så dags för lite distans :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 17 2013 01:25pm
Dat feel när man tre-bettar snubben som raisat lite för mycket lite för länge med KJ och råbluffar hem potten när floppen blir kall som fan B)

Quote (Malmy @ Apr 17 2013 09:16pm)
jo tror det tog 3dar sist jag tog ut, men är inte super-stressad över det heller just nu, utan kan gott ta en liten break bara för att få lite nya perspektiv.
Ibland blir jag FÖR inne i mitt eget spel och tänkande o då händer det att man t.ex. bluffar ganska högt mot någon man vet sitter med typ 1 par och det kommer ett stegdrag, och man gör sjukt avancerade manövrar, men sen är snubben en donk och bara DÖÖÖÖH syn.
Inte riktigt nått den nivån än, men börjar känna mig nära, så dags för lite distans :)


Lol :D

Nee men det är bra, man ska ta pauser ibland

depositbonus på full-tilt låter stronk men frågan är vad jag ska göra när ingen av er lirar? Jag får bygga mutli och prata med mig själv
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 17 2013 01:27pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Apr 2013 21:25)
Dat feel när man tre-bettar snubben som raisat lite för mycket lite för länge med KJ och råbluffar hem potten när floppen blir kall som fan B)



Lol :D

Nee men det är bra, man ska ta pauser ibland

depositbonus på full-tilt låter stronk men frågan är vad jag ska göra när ingen av er lirar? Jag får bygga mutli och prata med mig själv


Haha, det är bara prata på, jag lär ju som ni märker läsa topicen o skriva i även om jag inte lirar :P
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 17 2013 01:39pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Apr 2013 21:25)
Dat feel när man tre-bettar snubben som raisat lite för mycket lite för länge med KJ och råbluffar hem potten när floppen blir kall som fan B)



Lol :D

Nee men det är bra, man ska ta pauser ibland

depositbonus på full-tilt låter stronk men frågan är vad jag ska göra när ingen av er lirar? Jag får bygga mutli och prata med mig själv


Quote (berhemuli @ 17 Apr 2013 21:27)
Haha, det är bara prata på, jag lär ju som ni märker läsa topicen o skriva i även om jag inte lirar :P




jag brukar alltid titta in på jsp nån gång per dag oavsett, om jag dessutom borde plugga så blir det oftare ^^ så lär nog inte bli ett så stort problem :)
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 17 2013 01:41pm
Mikko, mikob och ni som spelar @ jsp. Vilket version på AIM använder ni? 5.4?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 17 2013 01:45pm
Quote (Marcusd0 @ 17 Apr 2013 21:41)
Mikko, mikob och ni som spelar @ jsp. Vilket version på AIM använder ni? 5.4?


lirar inte på jsp :(

Har väl random aim version jag droppar in på ibland dock..
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 17 2013 01:50pm
Woooooooops, fel topic :F



This post was edited by Malmy on Apr 17 2013 01:51pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1112113114115116229Next
Add Reply New Topic New Poll