Quote (dej @ 17 Sep 2011 17:59)
zoo är bäst
Inte käkat Zoo på många år. Men ja, jag vill minnas att de är jävligt goda.
Quote (dej @ 17 Sep 2011 18:02)
kan försöka hitta någon i DF som vill sälja dumlepåsar för FG så kan vi registrera alla och bygga upp en statistik som är hållbar och sedan skriva en debattartikel i DN där vi diskuterar problematiken kring de oranga dumlena
Det där är ganska precis vad jag faktiskt satt och funderade över tidigare.
Eller ja, funderade på att själv köpa påsar och räkna. Men nästan samma sak.
Jag har på tok för mycket fritid för tillfället... :\
Quote (ankiie @ 17 Sep 2011 18:00)
this, blev så förbannad när ja hade typ 20 oranga kvar i påsen, dålig ratio

+ lakrits är godare än orginalet.
Nja, vet inte riktigt. Tycker det är ganska dött lopp mellan lakrits och original.