d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11121131141151165001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 17 2011 09:53am
Quote (dej @ 17 Sep 2011 17:28)
originalen är så jävla goda, helt sjukt

inte provat resten. lakrits är läskigt


Jepp, originalen är sjukt snize. Liquorice är också jävligt god faktiskt, just för att den är lite annorlunda.
Orange/mango däremot var jag inte överdrivet förtjust i. :\
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 17 2011 09:56am
Quote (Giraff @ Sep 17 2011 04:53pm)
Jepp, originalen är sjukt snize. Liquorice är också jävligt god faktiskt, just för att den är lite annorlunda.
Orange/mango däremot var jag inte överdrivet förtjust i. :\


klarar inte av lakrits, tycker t.o.m. att lakritsbåtar är ekligtxd
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 17 2011 09:58am
Quote (dej @ 17 Sep 2011 17:56)
klarar inte av lakrits, tycker t.o.m. att lakritsbåtar är ekligtxd


Jag tycker numera att du är äcklig. :angel:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 17 2011 09:59am
Quote (Giraff @ Sep 17 2011 04:58pm)
Jag tycker numera att du är äcklig. :angel:


zoo är bäst
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 17 2011 10:00am
Quote (Giraff @ Sep 17 2011 03:53pm)
Jepp, originalen är sjukt snize. Liquorice är också jävligt god faktiskt, just för att den är lite annorlunda.
Orange/mango däremot var jag inte överdrivet förtjust i. :\


this, blev så förbannad när ja hade typ 20 oranga kvar i påsen, dålig ratio :p + lakrits är godare än orginalet.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 17 2011 10:02am
kan försöka hitta någon i DF som vill sälja dumlepåsar för FG så kan vi registrera alla och bygga upp en statistik som är hållbar och sedan skriva en debattartikel i DN där vi diskuterar problematiken kring de oranga dumlena
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 17 2011 10:08am
Quote (dej @ 17 Sep 2011 17:59)
zoo är bäst


Inte käkat Zoo på många år. Men ja, jag vill minnas att de är jävligt goda.

Quote (dej @ 17 Sep 2011 18:02)
kan försöka hitta någon i DF som vill sälja dumlepåsar för FG så kan vi registrera alla och bygga upp en statistik som är hållbar och sedan skriva en debattartikel i DN där vi diskuterar problematiken kring de oranga dumlena


Det där är ganska precis vad jag faktiskt satt och funderade över tidigare.
Eller ja, funderade på att själv köpa påsar och räkna. Men nästan samma sak.
Jag har på tok för mycket fritid för tillfället... :\

Quote (ankiie @ 17 Sep 2011 18:00)
this, blev så förbannad när ja hade typ 20 oranga kvar i påsen, dålig ratio :p + lakrits är godare än orginalet.


Nja, vet inte riktigt. Tycker det är ganska dött lopp mellan lakrits och original.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 17 2011 10:41am
Come and save me @ work plox
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Sep 17 2011 10:42am
kul å se att chatten fortfarande lever :)
Member
Posts: 2,622
Joined: Apr 9 2011
Gold: 7.50
Sep 17 2011 10:56am
dumle me banan tar ju allt
Go Back To Svenska Topic List
Prev11121131141151165001Next
Closed New Topic New Poll