d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1112113114115116445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
May 1 2010 12:08pm
Varför nya guilder Metallen och òli?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 1 2010 12:13pm
Quote (x17 @ May 1 2010 07:08pm)
Varför nya guilder Metallen och òli?


Divine servant ska säljas :(

Shorty bestämde sig för att han inte har pengarna / energin att driva DS längre.
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
May 1 2010 12:15pm
Quote (Svartermetalisk @ May 1 2010 06:13pm)
Divine servant ska säljas :(

Shorty bestämde sig för att han inte har pengarna / energin att driva DS längre.

Aha okej, vad ere för guild du hittat nurå? Aldrig sett den tidigare ;P
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
May 1 2010 12:17pm
Quote (Svartermetalisk @ May 1 2010 04:13pm)
NIIIINNNJJJJJAAAAAAAAAA


gz ^^ :D

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 1 2010 01:06pm
Quote (x17 @ May 1 2010 07:15pm)
Aha okej, vad ere för guild du hittat nurå? Aldrig sett den tidigare ;P


Vet inte, de pungar 25 per gp så jag joinade den tills jag hittar nån bättre.

Inledde med ninja pass så +250 xD

Quote (Luvve @ May 1 2010 07:17pm)
gz ^^ :D


tytyty :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
May 1 2010 01:12pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 May 2010 19:06)
Vet inte, de pungar 25 per gp så jag joinade den tills jag hittar nån bättre.

Inledde med ninja pass så +250 xD



tytyty :)


Rätt snålt med 25, du lär kunna hitta bättre :huh: och varför inte joina SD? :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 1 2010 01:17pm
Quote (SCXiao @ May 1 2010 08:12pm)
Rätt snålt med 25, du lär kunna hitta bättre :huh: och varför inte joina SD? :(


Mjo jag vet men jag ville Master questa och lira vidare hellre än att dryga mig med att leta guilds :D

Hmm vet inte, jag funtar på Aristeides.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
May 1 2010 01:17pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 May 2010 19:17)
Mjo jag vet men jag ville Master questa och lira vidare hellre än att dryga mig med att leta guilds :D

Hmm vet inte, jag funtar på Aristeides.


menmen :cry: jag känner mig ensam här :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 1 2010 01:22pm
Quote (SCXiao @ May 1 2010 08:17pm)
menmen :cry: jag känner mig ensam här :(


Det är 94 members du lär ju hitta nån du gillar xD

+ jag tror shorty och ebonwood skulle joina den guilden när de sålt DS men inte helt säker.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 1 2010 01:29pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 May 2010 17:13)
NIIIINNNJJJJJAAAAAAAAAA


LOL

Jag sa ju att du skulle göra ditt första mq i Aristeides :(

Ska du joina oss eller ska du vara i Power?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1112113114115116445Next
Add Reply New Topic New Poll