d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1112113114115116820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 30 2011 12:12pm
Quote (Fil @ Aug 30 2011 04:44pm)
Jag käkar nästan inge ris / pasta / potatis alls.
Jag har blivit mycket piggare sedan jag bytte ut det mot substitut ex mer kött, wokade grönsaker/rotfrukterr etc


har testat, fungerar inte alls för mig. Förutom att jag blev yr mådde jag dåligt som fan. Dessutom kan ja träna ännu hårdare med mina kolisar så inte vill ja ge upp dom.

50%carb/30%protein/20%fat, Är en bra ratio. bara hela gryn då och endast fett från oliver,nötter,omega-III syror etc.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 30 2011 12:15pm
Önskar att jag hade fett med cash, så jag kunna styra upp en stronk dietjävel :)
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Aug 30 2011 12:16pm
Quote (ankiie @ Aug 30 2011 06:12pm)
har testat, fungerar inte alls för mig. Förutom att jag blev yr mådde jag dåligt som fan. Dessutom kan ja träna ännu hårdare med mina kolisar så inte vill ja ge upp dom.

50%carb/30%protein/20%fat,  Är en bra ratio. bara hela gryn då och endast fett från oliver,nötter,omega-III syror etc.


Fett från friterade saker > all
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 30 2011 12:37pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 30 Aug 2011 19:16)
Fett från friterade saker > all


åt friterat idag
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 30 2011 12:40pm
Quote (Fil @ Aug 30 2011 06:44pm)
Jag käkar nästan inge ris / pasta / potatis alls.
Jag har blivit mycket piggare sedan jag bytte ut det mot substitut ex mer kött, wokade grönsaker/rotfrukterr etc


Man blir det, sjukt mäktig diet.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 30 2011 01:09pm
Äsch, vafan jag åt mer kvarg nyss, fast jag höll på att kräkas av skiten i går.

Var fan saften som jag hällde i går som fick det att smaka skit tror jag, åt det naturellt direkt sleva i mig bara - gick mycket bättre, men fortfarande inte gott.

Kommer dock att fortsätta äta skiten, lär väl tycka det bli godare och godare ju mer jag vänjer mig vid att äta det!

Tl;dr - Jag åt kvarg.
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 30 2011 01:20pm
Quote (SyB_BaM @ 30 Aug 2011 20:09)
Äsch, vafan jag åt mer kvarg nyss, fast jag höll på att kräkas av skiten i går.

Var fan saften som jag hällde i går som fick det att smaka skit tror jag, åt det naturellt direkt sleva i mig bara - gick mycket bättre, men fortfarande inte gott.

Kommer dock att fortsätta äta skiten, lär väl tycka det bli godare och godare ju mer jag vänjer mig vid att äta det!

Tl;dr - Jag åt kvarg.


vrf är min fråga
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 30 2011 01:25pm
Quote (Robarian @ Aug 30 2011 07:20pm)
vrf är min fråga


Dat proteinzzzz!!

Nej, men finns inte så mycket annat som har sånt bra proteininnehåll som kvarg / keso / you name it, som är kaseinprotein!

Perfekt innan man ska sova, med två glas mjölk och kanske en macka till :)

Med detta sagt, lägger jag mig och sover min skönhetssömn!
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 30 2011 01:26pm
Quote (SyB_BaM @ 30 Aug 2011 20:25)
Dat proteinzzzz!!

Nej, men finns inte så mycket annat som har sånt bra proteininnehåll som kvarg / keso / you name it, som är kaseinprotein!

Perfekt innan man ska sova, med två glas mjölk och kanske en macka till :)

Med detta sagt, lägger jag mig och sover min skönhetssömn!


ok så är det väl då va, men det är inte jag som säger det, det vet du
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 30 2011 01:33pm
Quote (Robarian @ 30 Aug 2011 21:20)
vrf är min fråga


För att man SKA ÄTA KVARG
Go Back To Svenska Topic List
Prev1112113114115116820Next
Add Reply New Topic New Poll