Quote (Fil @ Aug 30 2011 04:44pm)
Jag käkar nästan inge ris / pasta / potatis alls.
Jag har blivit mycket piggare sedan jag bytte ut det mot substitut ex mer kött, wokade grönsaker/rotfrukterr etc
har testat, fungerar inte alls för mig. Förutom att jag blev yr mådde jag dåligt som fan. Dessutom kan ja träna ännu hårdare med mina kolisar så inte vill ja ge upp dom.
50%carb/30%protein/20%fat, Är en bra ratio. bara hela gryn då och endast fett från oliver,nötter,omega-III syror etc.