Quote (berhemuli @ 17 Apr 2013 18:26)
Japp, tror dom byggde om vip (eller edge som dom kallar det) för ett par månader sedan så att det skulle bli lättare för microspelare att uttnyttja det också.. Nu är jag inte hundra på hur det var men kan vara värt att kolla iaf.
Ska kolla in det lite

Quote (Mikob @ 17 Apr 2013 18:30)
nej, ais räknas givetvis inte xD
jag postar endast om trattarna. Många är inte alls sådana. Men de finns i lite större utsträcking här givetvis.
Hehe ok

Quote (Marcusd0 @ 17 Apr 2013 18:31)
Får du ens spela för FG när du har tt?
Nej, eller får och får... Får inte behålla TT om jag gör det

men har inga planer på att göra det heller, föredrar cash money :F