d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11111121131141155001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 17 2011 08:21am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 17 Sep 2011 15:44)
bara jag som dricker ~500 liter vatten när jag är bakis?


jag dricker 500 öl när jag är bakis
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 17 2011 08:25am
Quote (Simon @ 17 Sep 2011 16:21)
jag dricker 500 öl när jag är bakis


jag blir bakis när jag dricker 500 öl.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 17 2011 08:29am
Jag orkar inte jobba idag..
Member
Posts: 205,365
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Sep 17 2011 08:31am
Quote (snigelfis @ 17 Sep 2011 16:29)
Jag orkar inte jobba idag..


Jag jobbar inte idag :]
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 17 2011 08:33am
Quote (Marcusd0 @ 17 Sep 2011 15:31)
Jag jobbar inte idag :]


Död åt tengil
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 17 2011 08:34am
Quote (snigelfis @ 17 Sep 2011 16:29)
Jag orkar inte jobba idag..


helger :love: då får man bra betalt :P
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 17 2011 08:35am
Quote (Intenso8 @ 17 Sep 2011 15:34)
helger :love: då får man bra betalt :P


Ja men det är ju bra väder ute så hade ju hellre vart hemma:/
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 17 2011 08:37am
Quote (Giraff @ 17 Sep 2011 16:25)
jag blir bakis när jag dricker 500 öl.


jag med, det är en ond cirkel!
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 17 2011 08:45am
Vadfan. Jag hatar Fazer... Köpte en påse Dumle Mix (Liquorice, Original och Orange/Mango), så var det ojämnt antal av dem.
7 Liquorice, 8 Original och 13 Orange/Mango.
Varför är det uppdelat i 25, 28,5714286 resp. 46,4285714 procent i min påse?
Är det så i alla påsar?
Varför så mycket mer Orange/Mango än Original, när det känns som att Original borde vara den dominanta?
Varför är det så få av just Liquorice?

...vad jag vill ha sagt är helt enkelt att jag har jävligt tråkigt. Vad gör swesub idag?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 17 2011 09:28am
Quote (Giraff @ Sep 17 2011 03:45pm)
Vadfan. Jag hatar Fazer... Köpte en påse Dumle Mix (Liquorice, Original och Orange/Mango), så var det ojämnt antal av dem.
7 Liquorice, 8 Original och 13 Orange/Mango.
Varför är det uppdelat i 25, 28,5714286 resp. 46,4285714 procent i min påse?
Är det så i alla påsar?
Varför så mycket mer Orange/Mango än Original, när det känns som att Original borde vara den dominanta?
Varför är det så få av just Liquorice?

...vad jag vill ha sagt är helt enkelt att jag har jävligt tråkigt. Vad gör swesub idag?


originalen är så jävla goda, helt sjukt

inte provat resten. lakrits är läskigt
Go Back To Svenska Topic List
Prev11111121131141155001Next
Closed New Topic New Poll