Quote (Luvve @ 28 Apr 2010 21:27)

Johan och alla andra, hur går det med slashandet för alla svenskar?
Vad händer med DS btw?

failar rätt hårt med min monk hela tiden -.-
appa till min guild om ni känner för´t

hade!


!
DS har varit på nergången länge nu, så han säljer den..
Förstod att du kom hit för att recruita btw.

Gl med att hitta members iaf bro, och vi ses i catas snart, kommer förhoppningsvis tillbaka till LS snart!
