d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1111112113114115820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 30 2011 08:23am
vrf är alla så bestämda att äta keso, och vrf ska sånna som inte gillar keso äta det?

skitsnack finns 1k andra saker man kan äta istället

jag hatar skiten och tänker aldrig äta det^^
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Aug 30 2011 08:48am
Quote (Robarian @ Aug 30 2011 02:23pm)
vrf är alla så bestämda att äta keso, och vrf ska sånna som inte gillar keso äta det?

skitsnack finns 1k andra saker man kan äta istället

jag hatar skiten och tänker aldrig äta det^^


visst äter jag hellre ost på en macka än keso men det är inte äckligt...

coop keso som jag har köpt äter jag till och med för att det är gott.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 30 2011 09:23am
Quote (Robarian @ 30 Aug 2011 16:23)
vrf är alla så bestämda att äta keso, och vrf ska sånna som inte gillar keso äta det?

skitsnack finns 1k andra saker man kan äta istället

jag hatar skiten och tänker aldrig äta det^^


Nej

Du SKA äta keso.
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Aug 30 2011 09:26am
Keso några krossade hasselnötter, en liten bit banan + ett krossat digestivekex, rör ihop.... går att få i sig lätt...


tror de va keso iaf
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 30 2011 09:52am
Quote (Fil @ 30 Aug 2011 16:23)
Nej

Du SKA äta keso.


xDD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 30 2011 10:19am
Quote (Fil @ 30 Aug 2011 17:23)
Nej

Du SKA äta keso.


This.
Nae men ät vad du vill, keso och/eller kvarg är ju bara ett tips då det är en väldigt bra ''måltid'' att äta.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 30 2011 10:20am
Quote (PlaaD @ Aug 30 2011 04:19pm)
This.
Nae men ät vad du vill, keso och/eller kvarg är ju bara ett tips då det är en väldigt bra ''måltid'' att äta.


Bäst innan man sover.

Annars är kycklingbröstfilé / fisk med ris / pasta / potatis > all :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 30 2011 10:44am
Quote (SyB_BaM @ 30 Aug 2011 18:20)
Bäst innan man sover.

Annars är kycklingbröstfilé / fisk med ris / pasta / potatis > all :D


Jag käkar nästan inge ris / pasta / potatis alls.
Jag har blivit mycket piggare sedan jag bytte ut det mot substitut ex mer kött, wokade grönsaker/rotfrukterr etc
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Aug 30 2011 10:49am
Quote (Fil @ Aug 30 2011 04:44pm)
Jag käkar nästan inge ris / pasta / potatis alls.
Jag har blivit mycket piggare sedan jag bytte ut det mot substitut ex mer kött, wokade grönsaker/rotfrukterr etc


Byt ut det extra köttet mot en lina tjack så blir du ännu piggare
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 30 2011 10:49am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 30 Aug 2011 18:49)
Byt ut det extra köttet mot en lina tjack så blir du ännu piggare


TROLOLOL!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1111112113114115820Next
Add Reply New Topic New Poll