d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1111111121113111411151131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,069.00
Aug 29 2013 10:05am
Quote (eviilution @ 29 Aug 2013 00:15)
Har spelat 2 ranked idag.

Vinst
8 1 7 caitlyn Enkel match på alla lanes tydligen.
Förlust
6 4 1 riven Enkel match mot renekton som jag smorde upp 2gånger sedan bytte han lane med lissandra som jag också smorde upp. Botlane gav fb och dog 24tusen gånger.

Jag är inte bitter för det. För jag kommer vinna mer snart igen, ibland förlorar man helt enkelt.

Precis, nu talar vi samma språk. Förstår dock inte varför du antyder på/tror att jag är bitter? Det är jag inet, säger bara att det är inte lika lätt att vinna som ni tror. Du förlorade ju nyss själv ett game även fast det gick bra för dig. De brukar hända för mig.
Sen är de mycket tur med ens lag också, och säg inte emot detta för det är sant, får du ett bra = lättare att vinna, ett dåligt lag = svårare att vinna. Ibland har jag fått bra lag många matcher irad och vunnit mycket, och ibland dåliga lag många matcher irad och förlorat mycket.

Quote (Deadlyy @ 29 Aug 2013 00:23)
gå och ganka bot istället med ult då.

Hade inge bra tillfälle att göra det.

De är lätt att sitta och säga saker i teorin men som inte alltid funkar i verkligheten.

Som att säga typ "Alla range gubbar vinner i lane mot melee gubbar för dom kan attackera på range mot melees".

Quote (Deadlyy @ 29 Aug 2013 01:03)
ahh sant viktigt att man bara vinner sin lane sen är det alla andras fel om man förlorar gamet :P!

Det är coolt att vara kaxig också har jag hört?
Member
Gold: 3,000.70
Aug 30 2013 01:35am
Quote (Litttle_Brother @ 29 Aug 2013 16:05)
Precis, nu talar vi samma språk. Förstår dock inte varför du antyder på/tror att jag är bitter? Det är jag inet, säger bara att det är inte lika lätt att vinna som ni tror. Du förlorade ju nyss själv ett game även fast det gick bra för dig. De brukar hända för mig.
Sen är de mycket tur med ens lag också, och säg inte emot detta för det är sant, får du ett bra = lättare att vinna, ett dåligt lag = svårare att vinna. Ibland har jag fått bra lag många matcher irad och vunnit mycket, och ibland dåliga lag många matcher irad och förlorat mycket.

Hade inge bra tillfälle att göra det.

De är lätt att sitta och säga saker i teorin men som inte alltid funkar i verkligheten.

Som att säga typ "Alla range gubbar vinner i lane mot melee gubbar för dom kan attackera på range mot melees".

Det är coolt att vara kaxig också har jag hört?

Saken är ju den att du grinar att du inte kan ta dig upp.

Det finns väl alltid tid att dra ult bot med panth? Liksom wat?

edit: Så dom som är Diamond eller challenger eller w.e har ENDAST haft TUR med sina lag?

This post was edited by eviilution on Aug 30 2013 01:36am
Member
Aug 30 2013 10:23am
Quote (eviilution @ 30 Aug 2013 09:35)
1 Saken är ju den att du grinar att du inte kan ta dig upp.

2 Det finns väl alltid tid att dra ult bot med panth? Liksom wat?

3 edit: Så dom som är Diamond eller challenger eller w.e har ENDAST haft TUR med sina lag?

1 Nej de gör jag inte? Inte hela tiden åtminstone, klagat lite nu på senaste eftersom jag har haft otur med teams, eftersom de VARIERAR.
Har du aldrig sjäv tänkt nån gång när du köar för ett game och kommer in i en champ select, och de verkar se bra ut "overall" när ni snackar och pickar. Sen så lämnar nån på motståndarlaget och du köas upp på nytt men då hamnar du med ett helt annat lag.
Har du aldrig tänkt då att de första gamet du hamnade i, eller rättare sagt den första champion selecten där nån droppade kanske var ett vinnande game för dig? Och den du sitter i just, det gamet kommer du förlora? Eller kanske har du tur och det är tvärtom?
Tror du inte de spelar nån roll om du kör ett game per dag och du köar mitt på dagen eller sent på kvällen? Jo de kommer de att göra, men när är de bättre chans för dig att vinna? Svårt att säga.
Ja de har faktiskt med "tur/otur" att göra, eller vad du än vill kalla det. Men så är det, det är fakta. SPECIELLT när vi snackar low/mid elo.

2 Nej, de fanns inga LÄGEN, handlar inte om tid, de gånger jag kunde de var dom döda/annat. Sen mitt medans gamet pågår är det inte lika lätt att ta beslut som efter matchen, då man har alla fakta direkt i handen.
+ Att om jag hade gankat bot i det läget deadly quotade tidigare, hade jag förlorat MÄNGDER med farm och samtidigt missat en kill och mest troligen hade tornet gått ner, för att bara KANSKE få ett bra gank bot. Man måste dessutom springa en bra bit då hans ulti inte är helt global, eller recalla och gå en bit.

3 hahha, alltså ni lyssnar inte ens på det jag säger, på mina argument?! Det verkar inte som det ju?
Nu bevisar du ju bara att jag har rätt också, med din edit. Jag sa tidigare (fast med andra ord), att om du är bättre men inte JÄTTE MYCKET bättre än dina team mates, vilket stämmer på mig.
Så betyder de ju att egentligen förtjänar du en högre elo men kanske inte mycket högre elo. Men som jag sa också, jag ligger i gold 4 och kanske hör hemma i gold 1.
Men däremot DIAMONDS/CHALLENGER dom är ju VÄLDIGT mycket bättre än guld spelare, vilket means att dom har VÄLDIGT mycket lättare att bära. Förstår du nu?

This post was edited by Litttle_Brother on Aug 30 2013 10:26am
Member
Aug 30 2013 11:06am
Quote (Litttle_Brother @ 30 Aug 2013 16:23)
1Nej de gör jag inte? Inte hela tiden åtminstone, klagat lite nu på senaste eftersom jag har haft otur med teams, eftersom de VARIERAR.
Har du aldrig sjäv tänkt nån gång när du köar för ett game och kommer in i en champ select, och de verkar se bra ut "overall" när ni snackar och pickar. Sen så lämnar nån på motståndarlaget och du köas upp på nytt men då hamnar du med ett helt annat lag.
Har du aldrig tänkt då att de första gamet du hamnade i, eller rättare sagt den första champion selecten där nån droppade kanske var ett vinnande game för dig? Och den du sitter i just, det gamet kommer du förlora? Eller kanske har du tur och det är tvärtom?
Tror du inte de spelar nån roll om du kör ett game per dag och du köar mitt på dagen eller sent på kvällen? Jo de kommer de att göra, men när är de bättre chans för dig att vinna? Svårt att säga.
Ja de har faktiskt med "tur/otur" att göra, eller vad du än vill kalla det. Men så är det, det är fakta. SPECIELLT när vi snackar low/mid elo.

2 Nej, de fanns inga LÄGEN, handlar inte om tid, de gånger jag kunde de var dom döda/annat. Sen mitt medans gamet pågår är det inte lika lätt att ta beslut som efter matchen, då man har alla fakta direkt i handen.
+ Att om jag hade gankat bot i det läget deadly quotade tidigare, hade jag förlorat MÄNGDER med farm och samtidigt missat en kill och mest troligen hade tornet gått ner, för att bara KANSKE få ett bra gank bot. Man måste dessutom springa en bra bit då hans ulti inte är helt global, eller recalla och gå en bit.

3hahha, alltså ni lyssnar inte ens på det jag säger, på mina argument?! Det verkar inte som det ju?
Nu bevisar du ju bara att jag har rätt också, med din edit. Jag sa tidigare (fast med andra ord), att om du är bättre men inte JÄTTE MYCKET bättre än dina team mates, vilket stämmer på mig.
Så betyder de ju att egentligen förtjänar du en högre elo men kanske inte mycket högre elo. Men som jag sa också, jag ligger i gold 4 och kanske hör hemma i gold 1.
Men däremot DIAMONDS/CHALLENGER dom är ju VÄLDIGT mycket bättre än guld spelare, vilket means att dom har VÄLDIGT mycket lättare att bära. Förstår du nu?

Quote (Litttle_Brother @ 27 Aug 2013 20:43)
Jag har bra koll matte pojken.

Men din och många andras logik funkar inte. "Om du är bättre än dom du kör med så ska du bära upp dig annars hör du hemma i elon du är i".

Och det du skrivit nu är som alla vi andra sagt hela tiden.

This post was edited by eviilution on Aug 30 2013 11:06am
Member
Aug 30 2013 11:57am
Quote (eviilution @ 30 Aug 2013 19:06)
Quote (Litttle_Brother @ 27 Aug 2013 20:43)
Jag har bra koll matte pojken.

Men din och många andras logik funkar inte. "Om du är bättre än dom du kör med så ska du bära upp dig annars hör du hemma i elon du är i".

Och det du skrivit nu är som alla vi andra sagt hela tiden.

Du kan inte säga emot min post du quota, för jag har rätt.

Det jag skrev inom situationstecknen där är ju vad NI menar, inte jag.
Member
Aug 30 2013 01:24pm
Quote (Litttle_Brother @ 30 Aug 2013 17:57)
Du kan inte säga emot min post du quota, för jag har rätt.

Det jag skrev inom situationstecknen där är ju vad NI menar, inte jag.

Ja precis. först skrev du den quoten. dvs vi säger att det är så och du säger att det inte är så. Och i den senaste lång så skrev du i princip att du höll med det :S
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 30 2013 01:45pm
va ligger ni duo nån diamond spelare?
Member
Gold: Locked
Aug 30 2013 02:09pm
Quote (HeHao @ Aug 30 2013 08:45pm)
va ligger ni duo nån diamond spelare?

Alla här e diamond