Quote (eviilution @ 30 Aug 2013 09:35)
1 Saken är ju den att du grinar att du inte kan ta dig upp.
2 Det finns väl alltid tid att dra ult bot med panth? Liksom wat?
3 edit: Så dom som är Diamond eller challenger eller w.e har ENDAST haft TUR med sina lag?
1 Nej de gör jag inte? Inte hela tiden åtminstone, klagat lite nu på senaste eftersom jag har haft otur med teams, eftersom de VARIERAR.
Har du aldrig sjäv tänkt nån gång när du köar för ett game och kommer in i en champ select, och de verkar se bra ut "overall" när ni snackar och pickar. Sen så lämnar nån på motståndarlaget och du köas upp på nytt men då hamnar du med ett helt annat lag.
Har du aldrig tänkt då att de första gamet du hamnade i, eller rättare sagt den första champion selecten där nån droppade kanske var ett vinnande game för dig? Och den du sitter i just, det gamet kommer du förlora? Eller kanske har du tur och det är tvärtom?
Tror du inte de spelar nån roll om du kör ett game per dag och du köar mitt på dagen eller sent på kvällen? Jo de kommer de att göra, men när är de bättre chans för dig att vinna? Svårt att säga.
Ja de har faktiskt med "tur/otur" att göra, eller vad du än vill kalla det. Men så är det, det är fakta. SPECIELLT när vi snackar low/mid elo.
2 Nej, de fanns inga LÄGEN, handlar inte om tid, de gånger jag kunde de var dom döda/annat. Sen mitt medans gamet pågår är det inte lika lätt att ta beslut som efter matchen, då man har alla fakta direkt i handen.
+ Att om jag hade gankat bot i det läget deadly quotade tidigare, hade jag förlorat MÄNGDER med farm och samtidigt missat en kill och mest troligen hade tornet gått ner, för att bara KANSKE få ett bra gank bot. Man måste dessutom springa en bra bit då hans ulti inte är helt global, eller recalla och gå en bit.
3 hahha, alltså ni lyssnar inte ens på det jag säger, på mina argument?! Det verkar inte som det ju?
Nu bevisar du ju bara att jag har rätt också, med din edit. Jag sa tidigare (fast med andra ord), att om du är bättre men inte JÄTTE MYCKET bättre än dina team mates, vilket stämmer på mig.
Så betyder de ju att egentligen förtjänar du en högre elo men kanske inte mycket högre elo. Men som jag sa också, jag ligger i gold 4 och kanske hör hemma i gold 1.
Men däremot DIAMONDS/CHALLENGER dom är ju VÄLDIGT mycket bättre än guld spelare, vilket means att dom har VÄLDIGT mycket lättare att bära. Förstår du nu?
This post was edited by Litttle_Brother on Aug 30 2013 10:26am