eu ne tycker jag inte vi ska räkna med. Även fast plat inte är dåligt så hålls de en lägre standard på den servern. Jag är också gold 4 på west. Så det är mer intressant hur du klättrar där då du är samma nivå som mig. Kanske du har bättre mmr men ja, samma liga och division iaf.
Och jag kommer ofta ihåg när jag får bra/okej lag, och om man bara får en "dålig" på teamet så är det oftast ok. Det är värre när man har 2-3 st som är dåliga, då är det svårt att bära.
Iaf så har jag haft en del otur också, riktig otur alltså. T ex min andra promo till guld 4, så hade jag INNAN den haft typ 30 "vanliga" games. På min promo får jag en support som rage feedar efter sin första death - så andra laget blir automatiskt feedat - auto loss.
Andra gamet (andra promo gamet) så från 1 minut sitter våran adc och dc:ar konstant
(jag e supp), och kommer tillbaka i typ en halv min sen dcar igen, han hinner dö 2 ggr medan han kommer tillbaka men han dcar hela tiden. Så de hade varit bättre om han hade varit helt afk då han nu gav 2 kills också.
Så det gamet blev ju också en loss såklart.
Såna games är i princip omöjligt att bära.
Sen har ju servrarna varit fuckade ibland, låg på 0 lp i G4 ett tag, och skulle köra ett game där hela gamet blev fuckat för alla. Alla fick dcs hela tiden, jag försökte reconnecta flera gånger men dc:ade direkt jag kom in i gamet igen.
Sen så kunde jag till slut inte reconnecta, och det gamet fick jag en leave (endast tack vare servers var fuckade), och eftersom en leave är mycket värre än en defeat så droppade jag instant till guld 5.
Jo jag vet, jag gjorde de igår. Men de jag inte gillar med den lanen är ifall du kör solo. Och du får en dålig support och möter 2 som har bättre teamwork så är lanen typ förlorad.
Hmm ja det är ju inte så dumt faktiskt

Har jag inte tänkt på att göra även fast jag sett folk göra så nån gång.