Quote (SCXiao @ 3 Aug 2015 17:09)
När släpper dom GT?
24e sa kripp i en video iaf, det är enda jag hört/läst. Så antar att det är då. Lite sent kan man tycka!
Drog förövrigt bara 5-3 med min superarena.. Mötte för aggressiva dom gångerna..
Testar lite rogue i rank igen, inte för att direkt klättra ranks i superspeed utan att lära mig lite mer om den.