d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev1110111112113114177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 2 2015 11:28am
Ny arena, lets see, om jag inte mördar med denna deck blir jag arg..

+ flamecannon, 2 mirror image och 1 arcane missiles


Så torskar jag första matchen mot rogue som fyller bordet med gubbar och jag får inte mina flamestrikes :'(

This post was edited by berhemuli on Aug 2 2015 11:48am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 2 2015 11:48am
Quote (berhemuli @ 2 Aug 2015 19:22)
Länge sen jag fick legendary i pack, iaf 15pack sen minst.. Men mogor the ogre kom nu, och golden rare i samma pack. nice!


Quote (SCXiao @ 2 Aug 2015 11:43)
12-1?


:baby:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 2 2015 11:52am
Quote (SCXiao @ 2 Aug 2015 19:48)
:baby:


Den arenan slutade 11-3 förövrigt.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 2 2015 11:59am
Quote (berhemuli @ 2 Aug 2015 19:52)
Den arenan slutade 11-3 förövrigt.


Noob!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 3 2015 09:09am
När släpper dom GT?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 3 2015 09:15am
Quote (SCXiao @ 3 Aug 2015 17:09)
När släpper dom GT?


24e sa kripp i en video iaf, det är enda jag hört/läst. Så antar att det är då. Lite sent kan man tycka!

Drog förövrigt bara 5-3 med min superarena.. Mötte för aggressiva dom gångerna..
Testar lite rogue i rank igen, inte för att direkt klättra ranks i superspeed utan att lära mig lite mer om den.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 3 2015 09:47am
Quote (berhemuli @ 3 Aug 2015 17:15)
24e sa kripp i en video iaf, det är enda jag hört/läst. Så antar att det är då. Lite sent kan man tycka!

Drog förövrigt bara 5-3 med min superarena.. Mötte för aggressiva dom gångerna..
Testar lite rogue i rank igen, inte för att direkt klättra ranks i superspeed utan att lära mig lite mer om den.


Jag fick för mig det var idag, den tredje :cry:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 3 2015 09:48am
Quote (SCXiao @ 3 Aug 2015 17:47)
Jag fick för mig det var idag, den tredje :cry:


Vart har du fått för dig sånt ifrån? :D Hade vart guld.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 3 2015 10:05am
Quote (berhemuli @ 3 Aug 2015 17:48)
Vart har du fått för dig sånt ifrån? :D Hade vart guld.


Vet inte, önsketänkande kanske :rofl:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 4 2015 12:58pm
2levels på roguen på 2dagar, segt jag vet men snabbare än på länge! Får fortsätta försöka 1 level per dag.. :D (lvl 47 nu) närmar sig 60...

This post was edited by berhemuli on Aug 4 2015 12:59pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1110111112113114177Next
Add Reply New Topic New Poll