Quote (berhemuli @ 17 Apr 2013 17:38)
Dom har rätt bra VIP nivåer tror jag, dvs man behöver inte överdrivet mycket för att gå upp i klasser, minns nu inte vilka dom var, men man ska kunna komma till en av dom som ger pengar tillbaka genom låga nivåer efter ja lite längre tid men lirar man i princip varje dag så på en vecka?
det låter väldigt generöst i jämförelse med alla jag spelat på

Quote (RistVaLL @ 17 Apr 2013 17:41)
jepp, spela för fg är ganska värdelöst för alla spelar som nötter,
ingen bryr sig något vidare om dom blir av med allt fg och därför
vågar dom beta som grisar.
Dock, är du en seriös spelare och bryr dig (och vet hur man spelar) så är det ganska enkelt att vinna fg.
aight

Quote (Mikob @ 17 Apr 2013 17:39)
han dummar sig ju bara, men finns miffon som vill förstöra ja.
brukar inte spela så här låga stakes. hursom så tog han ~1k fg av mig på 39 vs A9suited.
Trist att behöva låna fg av folk xD
spelade ju bort 23k på ais igår om jag inte skrev in det här xD
spelade 11ais, förlorade 10av dem.
Förlorade 2ais i en don där jag var 90% att vinna potten xD
Fg kan försvinna snabbt
Fast all ins är väl knappast att räknas som att spela poker? kunde ju lika gärna singla slant ifall jag har förstått det rätt?
men kan se en möjlighet att göra profit, men det verkar som att många du möter gör konstiga grejer och vinner etc, kanske får en felaktig vy härifrån.