d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1110111112113114820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 29 2011 11:28pm
Quote (SyB_BaM @ Aug 29 2011 09:49pm)
HELVETE VAD KVARG VAR ÄCKLIGT!!!!

HÖLL FAN PÅ ATT KRÄKAS... :CRY:

JA, JAG BEHÖVDE CAPS FÖR DETTA!!!!!!!


Saft i?
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Aug 30 2011 03:01am
coops "keso" är 10gngr godare än vanliga + billigare....

prövade göra kesoplättar måste säga att det var godare än vanliga plättar:)

250g keso
3msk vetemjöl/dinkelmjöl
jätte lite salt
2ägg



This post was edited by addesmile on Aug 30 2011 03:13am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 30 2011 03:17am
Quote (SyB_BaM @ 29 Aug 2011 22:49)
HELVETE VAD KVARG VAR ÄCKLIGT!!!!

HÖLL FAN PÅ ATT KRÄKAS... :CRY:

JA, JAG BEHÖVDE CAPS FÖR DETTA!!!!!!!


No u. Tvinga i dig det då det är bland det bättre mellanmål man kan äta. Snittat runt 1kg/dagen de senaste 2 veckorna.

Quote (HaLLuXX @ 30 Aug 2011 06:38)
brukar köra ibland med polaren, men man blir så jävla besviken på sig själv när man ser vilka framsteg han gör och att man inte gör lika stora som han :C
när hans uppvärmning är mitt max äre inte lika kult längre....


Känner igen mig här, jag gjorde dock om det till motivation att man SKA komma ikapp och gå om.
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 30 2011 03:21am
Quote (PlaaD @ Aug 30 2011 10:17am)
No u. Tvinga i dig det då det är bland det bättre mellanmål man kan äta. Snittat runt 1kg/dagen de senaste 2 veckorna.



Känner igen mig här, jag gjorde dock om det till motivation att man SKA komma ikapp och gå om.


Motivation är för veklingar :)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 30 2011 07:04am
laddade rejält idag, lite synd o behöva äta fast man inte e hungrig men... jag kör extrem kondtion aka "pass outs". man springer i högt tempo en timma tills benen viker sig eller man nästan svimmar, då behövs en rejäl dos kolisar innan detta för annars klarar man sig inte xD
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 30 2011 07:22am
Quote (monehgers @ Aug 30 2011 05:28am)
Saft i?


Hade jordgubbssaft i, sen blandade jag runt hela skiten :O

Jag vågar seriöst inte äta kvargen igen typ, var helt omöjligt - så äckligt tyckte jag det var.

Åt kanske 50-70 gram ... sen höll jag seriöst på att kräkas xD

Fan, jag som ville äta kvarg varje kväll innan sovning :(
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 30 2011 07:28am
Quote (SyB_BaM @ Aug 30 2011 01:22pm)
Hade jordgubbssaft i, sen blandade jag runt hela skiten :O

Jag vågar seriöst inte äta kvargen igen typ, var helt omöjligt - så äckligt tyckte jag det var.

Åt kanske 50-70 gram ... sen höll jag seriöst på att kräkas xD

Fan, jag som ville äta kvarg varje kväll innan sovning :(


om du slutar äta alla konstgjorda tillsatser o inte ha socker i något så kommer dina smaklökar bli neutrala ska du se.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 30 2011 07:41am
Quote (ankiie @ Aug 30 2011 01:28pm)
om du slutar äta alla konstgjorda tillsatser o inte ha socker i något så kommer dina smaklökar bli neutrala ska du se.


Vadå, ska jag leva på typ... gräs? :O
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 30 2011 07:55am
Quote (SyB_BaM @ Aug 30 2011 01:41pm)
Vadå, ska jag leva på typ... gräs? :O


finns mängder med neutralt.

fil,mjölk,gröt,kött,spagetti,ris allt sådant du vet, ingen sötsur sås från ica vettu ^^ tuggummin,halstabletter etc. förstör din tunga så du blir van vid sötade saker.

This post was edited by ankiie on Aug 30 2011 07:57am
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 30 2011 07:56am
Quote (SyB_BaM @ Aug 30 2011 02:22pm)
Hade jordgubbssaft i, sen blandade jag runt hela skiten :O

Jag vågar seriöst inte äta kvargen igen typ, var helt omöjligt - så äckligt tyckte jag det var.

Åt kanske 50-70 gram ... sen höll jag seriöst på att kräkas xD

Fan, jag som ville äta kvarg varje kväll innan sovning :(


En saft som ni, svenskar, har och som tydligen ska smaka bra i är Fun light Wildberries.
Testa också att krossa lite nötter (mandel eller cashew, imo) och ha i.
Och inte för mycket, 2 matskedar saft ska räcka till ungefär 250g kvarg.

Quote (ankiie @ Aug 30 2011 02:55pm)
finns mängder med neutralt.

fil,mjölk,gröt,kött,spagetti,ris allt sådant du vet, ingen sötsur sås från ica vettu ^^


Det är mycket socker i mjölk och antaligen också fil.

This post was edited by monehgers on Aug 30 2011 07:57am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1110111112113114820Next
Add Reply New Topic New Poll