d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev1109110111112113177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 1 2015 12:21pm
Quote (berhemuli @ 1 Aug 2015 19:16)
Vart står de?

E: började läsa på forum och märker nu detta med 33%, visste inte om det, men dåså. Du får ändå gärna länka var det står officiellt om du läst nåt. :D


Klickade in nånstans på bnets hemsida och läste där :P kan länka sen när jag sitter vid en dator
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 1 2015 01:59pm
Lirade arena, skulle inte gå o lägga mig innan jag förlorade en match.. så är 9-1 nu då.. Och får sova äntligen!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 2 2015 03:13am
Har över 1000 gold nu :santa:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 2 2015 03:17am
Quote (SCXiao @ 2 Aug 2015 11:13)
Har över 1000 gold nu :santa:


Najs :D jag har en rund nolla guld. :D men 9-1 arena på gång så lär väl få in några hundra på den.

när man har spec quest, o sitter o kollar på en vän som lirar som gör missplay efter missplay.. man vill bara gråta. Som tur vann han sen ändå..

This post was edited by berhemuli on Aug 2 2015 03:23am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 2 2015 03:31am
När man träffar VanCleef när man redan fått ner kortens kostnad till 1mana med emperor och sen träffar låga kort bara o fylla bordet med innan man smäller till van cleef.. det är en trevlig känsla. :D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 2 2015 03:43am
Quote (berhemuli @ 2 Aug 2015 11:31)
När man träffar VanCleef när man redan fått ner kortens kostnad till 1mana med emperor och sen träffar låga kort bara o fylla bordet med innan man smäller till van cleef.. det är en trevlig känsla. :D
http://i.imgur.com/65B6ZwZ.jpg


12-1?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 2 2015 03:50am
Quote (SCXiao @ 2 Aug 2015 11:43)
12-1?


Är tavern obv...vettefan hur jag annars hade haft class specifik kort :D

This post was edited by berhemuli on Aug 2 2015 03:50am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 2 2015 03:52am
Quote (berhemuli @ 2 Aug 2015 11:50)
Är tavern obv...vettefan hur jag annars hade haft class specifik kort :D


Trodde du skulle köra klart arenan innan :angry:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 2 2015 04:03am
Quote (SCXiao @ 2 Aug 2015 11:52)
Trodde du skulle köra klart arenan innan :angry:


Vågar ju inte köra en 9-1 arena på jobbet :D Kan ju komma galningar o snacka skit.. Slutar kring två, så lirar den hemma sen!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 2 2015 11:22am
Länge sen jag fick legendary i pack, iaf 15pack sen minst.. Men mogor the ogre kom nu, och golden rare i samma pack. nice!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1109110111112113177Next
Add Reply New Topic New Poll