d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1109110111112113820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 29 2011 11:55am
Quote (monehgers @ Aug 29 2011 05:43pm)
Benböj = knäböj (=squat)?

amirite


yy

Quote (addesmile @ Aug 29 2011 05:47pm)
Äter ganska bra förutom vissa dagar :lol:, sover bra, första året så tränade jag mest på gym sen tog tiden slut och därefter så tränade jag mest hemma utan vikter alltså med min egna kroppsvikt.
gymmar på gym igen^^ tror det är största bidraget till att jag inte är så jävla biff^^ klarar 90kg*6 aldrig prövat högre men är nöjd som jag är nu
cyklat 2h, jobbat ute med trimmer i 6timmar så är helt jävla slut;)


Aha, du tar 90 kg 6 gånger....?
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 29 2011 12:05pm
Quote (SyB_BaM @ Aug 29 2011 06:55pm)
yy



Aha, du tar 90 kg 6 gånger....?


Antagligen bänkpress.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 29 2011 12:34pm
Quote (Robarian @ 29 Aug 2011 19:28)
nice ! är det som att gå i skogen uppför ett berg med packning som en jägare? ;D


Nja, det tror jag inte man kan likna det vid :P

40cm på höjden i varje kliv låter knappast rimligt imo :P
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 29 2011 12:49pm
mina shorts sprack i röven när jag gjorde benböj (ass to grass)

så det va ju lagom kul, fast fortsatte ändå^^ careface
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 29 2011 12:50pm
Quote (Robarian @ Aug 29 2011 06:49pm)
mina shorts sprack i röven när jag gjorde benböj (ass to grass)

så det va ju lagom kul, fast fortsatte ändå^^ careface


Lol.
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Aug 29 2011 01:39pm
Quote (monehgers @ Aug 29 2011 06:05pm)
Antagligen bänkpress.


Japp
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 29 2011 02:49pm
HELVETE VAD KVARG VAR ÄCKLIGT!!!!

HÖLL FAN PÅ ATT KRÄKAS... :CRY:

JA, JAG BEHÖVDE CAPS FÖR DETTA!!!!!!!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 29 2011 03:01pm
Quote (SyB_BaM @ 29 Aug 2011 22:49)
HELVETE VAD KVARG VAR ÄCKLIGT!!!!

HÖLL FAN PÅ ATT KRÄKAS... :CRY:

JA, JAG BEHÖVDE CAPS FÖR DETTA!!!!!!!


Är du allvarlig? Jag tycker det är ganska gott själv :)
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Aug 29 2011 04:06pm
Quote (SyB_BaM @ Aug 29 2011 10:49pm)
HELVETE VAD KVARG VAR ÄCKLIGT!!!!

HÖLL FAN PÅ ATT KRÄKAS... :CRY:

JA, JAG BEHÖVDE CAPS FÖR DETTA!!!!!!!


En sådan där jobbig vanesak :/
Rekommenderar att du blandar i kanel/hallon eller något om du har problem med smaken. Sedan finns det ju alltid Kessella och sådant som redan är smaksatt.

Men bär/kanel/oboy/whatever borde göra susen tills du lärt dig att käka skiten naturell ^^
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Aug 29 2011 10:38pm
brukar köra ibland med polaren, men man blir så jävla besviken på sig själv när man ser vilka framsteg han gör och att man inte gör lika stora som han :C
när hans uppvärmning är mitt max äre inte lika kult längre....
Go Back To Svenska Topic List
Prev1109110111112113820Next
Add Reply New Topic New Poll