Quote (monehgers @ Aug 29 2011 05:43pm)
Benböj = knäböj (=squat)?
amirite
yy
Quote (addesmile @ Aug 29 2011 05:47pm)
Äter ganska bra förutom vissa dagar :lol:, sover bra, första året så tränade jag mest på gym sen tog tiden slut och därefter så tränade jag mest hemma utan vikter alltså med min egna kroppsvikt.
gymmar på gym igen^^ tror det är största bidraget till att jag inte är så jävla biff^^ klarar 90kg*6 aldrig prövat högre men är nöjd som jag är nu
cyklat 2h, jobbat ute med trimmer i 6timmar så är helt jävla slut;)
Aha, du tar 90 kg 6 gånger....?