d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Swesub
Prev11011121314158Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Aug 28 2015 11:08am
Quote (Simon @ Aug 28 2015 02:10pm)
kan fixa dia essence åt dig om du har problem med det =)

Ja lite körigt är det allt. Hojta in game när du tar tid ;) Behöver som sagt bara dia och baals essences nu för att göra en encher.

Member
Gold: 45.00
Aug 28 2015 11:49am
Fixat lite mer nu, slänger upp en uppdatering ikväll / imorgon.

Finns det intresse av en "Köpes" lista också, eller bara "Säljes"?

Ska slänga upp en lista med planerade fixar också så ni vet vad som kommer och vad jag redan har planerat in att göra.

Tills dess vill jag ha all er feedback på det lilla som finns uppe än så länge. Kommer som sagt en rätt stor uppdatering lite senare med Profiler och Settings sidor osv.
Kommer ett till sätt att ladda upp items också. Hörde om ett önskemål att kunna ladda upp fler än en item åt gången, så det fixar jag nu.
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 28 2015 12:02pm
Quote (Dreamfuel @ 28 Aug 2015 17:49)

Ska slänga upp en lista med planerade fixar också så ni vet vad som kommer och vad jag redan har planerat in att göra.

Tills dess vill jag ha all er feedback på det lilla som finns uppe än så länge. Kommer som sagt en rätt stor uppdatering lite senare med Profiler och Settings sidor osv.
Kommer ett till sätt att ladda upp items också. Hörde om ett önskemål att kunna ladda upp fler än en item åt gången, så det fixar jag nu.

Ja det med att man kan lägga upp fler items än bara en är rätt skönt så man slipper göra 10 olika :)
Member
Aug 28 2015 12:12pm
Quote (Godis @ 28 Aug 2015 20:02)
Ja det med att man kan lägga upp fler items än bara en är rätt skönt så man slipper göra 10 olika :)

det kommer troligtvis bli att man får fylla i en textfil enligt en mall.
Typ :
Name, Rarity, Stats/Description, Price
ex
Waterwalks, Unique, 150/45, Um,
Soj,Unique, ,Ist

Man måste alltså ha med komma tecken efter varje variabel även om man tänker lämna den tom.
Så om du varken har b/o eller varierande stats på en item så får du lämna de två sista tomma.

Wizardspike, Unique, , ,

Vi får se hur det blir. Skriver en bättre guide sen för hur man måste göra.Men med största sannorlikhet blir det nån form av textfil som man får fylla i och sedan ladda upp.
Member
Gold: 33,050.00
Aug 28 2015 01:23pm
Quote (Godis @ 28 Aug 2015 16:47)
Funkar för mig!

ja för mig med så länge jag inte connectade ifrån samma nätverk :p

Quote (Dreamfuel @ 28 Aug 2015 17:33)
Är servern samma dator som du spelar på? Du kan köra diablo via vpn eller så för att få en annan ip. Har proxy servers och sånt från bot-tiderna om du vill låna. SocksCap5.

nej det är olika datorer. tanken slog mig att jag skulle kunna köra Proxy ja, har använt sockscap förr men det visade sig att det bara var nån bugg för det funkade efter jag startat om servern. tack ändå!

Quote (Automagic @ 28 Aug 2015 19:08)
Ja lite körigt är det allt. Hojta in game när du tar tid ;) Behöver som sagt bara dia och baals essences nu för att göra en encher.

har nog inte tid att lira på hela helgen tyvärr men jag hojtar till när jag hittar en så får vi se om du fortf behöver en då

Quote (Dreamfuel @ 28 Aug 2015 19:49)

låter fint hörru! jag hade gärna sett en "köpes" lista. händer ju att man söker saker som folk inte orkar annonsera då de inte är värda mkt - men som ändå kan vara dryga att fixa om man behöver. ex: 15res jwl osv
har inte provat sidan ännu men ska kika lite nu! eller jag var in ifrån telefonen men det gick inget vidare bra
Member
Aug 28 2015 05:22pm
Quote (Simon @ 28 Aug 2015 21:23)

låter fint hörru! jag hade gärna sett en "köpes" lista. händer ju att man söker saker som folk inte orkar annonsera då de inte är värda mkt - men som ändå kan vara dryga att fixa om man behöver. ex: 15res jwl osv
har inte provat sidan ännu men ska kika lite nu! eller jag var in ifrån telefonen men det gick inget vidare bra

Aa tänkte det. Det åker upp en köpes lista i nästa uppdatering. Den kommer imorgon eftermiddag eller kväll, beror på när jag vaknar :P

Haha, den är inte särskilt optimerad för mobile :P Den grafiska delen av sidan bygger dock på twitter bootstrap så jag kan göra den helt mobile-compliant ifall intresset finns. Känns dock mest som att folk kommer använda denna vid datorn när de spelar d2, och inte på bussen eller toan :P
Member
Gold: 33,050.00
Aug 28 2015 09:59pm
Quote (Dreamfuel @ 29 Aug 2015 01:22)
Aa tänkte det. Det åker upp en köpes lista i nästa uppdatering. Den kommer imorgon eftermiddag eller kväll, beror på när jag vaknar :P

Haha, den är inte särskilt optimerad för mobile :P Den grafiska delen av sidan bygger dock på twitter bootstrap så jag kan göra den helt mobile-compliant ifall intresset finns. Känns dock mest som att folk kommer använda denna vid datorn när de spelar d2, och inte på bussen eller toan :P

ja men precis. jag klarar mig då utan att komma in från telefonen iaf :p
Member
Aug 29 2015 05:10am
Om någon har en essence of terror så säg gärna till, står bara och stampar tills jag hittar den. :(
Retired Moderator
Gold: 6,007.84
Trader: Trusted
Aug 29 2015 07:48am
Quote (Dreamfuel @ 27 Aug 2015 22:54)
2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Dreamfuel, mizK

Vi är busted, grabbar! :ph34r:

Du kan vara lugn. :P

Kul att sitta och läsa hur det går för er och vad ni hittar, man blir själv sugen på att börja spela igen.
Member
Aug 29 2015 08:31am
Quote (mizK @ Aug 29 2015 03:48pm)
Du kan vara lugn. :P

Kul att sitta och läsa hur det går för er och vad ni hittar, man blir själv sugen på att börja spela igen.

jag har en enchanter nu så hojta om du vill ha lite powerlevelz
Go Back To Svenska Topic List
Prev11011121314158Next
Closed New Topic New Poll