Quote (Godis @ 28 Aug 2015 16:47)
Funkar för mig!
ja för mig med så länge jag inte connectade ifrån samma nätverk
Quote (Dreamfuel @ 28 Aug 2015 17:33)
Är servern samma dator som du spelar på? Du kan köra diablo via vpn eller så för att få en annan ip. Har proxy servers och sånt från bot-tiderna om du vill låna. SocksCap5.
nej det är olika datorer. tanken slog mig att jag skulle kunna köra Proxy ja, har använt sockscap förr men det visade sig att det bara var nån bugg för det funkade efter jag startat om servern. tack ändå!
Quote (Automagic @ 28 Aug 2015 19:08)
Ja lite körigt är det allt. Hojta in game när du tar tid ;) Behöver som sagt bara dia och baals essences nu för att göra en encher.
har nog inte tid att lira på hela helgen tyvärr men jag hojtar till när jag hittar en så får vi se om du fortf behöver en då
Quote (Dreamfuel @ 28 Aug 2015 19:49)
Fixat lite mer nu, slänger upp en uppdatering ikväll / imorgon.
Finns det intresse av en "Köpes" lista också, eller bara "Säljes"?
Ska slänga upp en lista med planerade fixar också så ni vet vad som kommer och vad jag redan har planerat in att göra.
Tills dess vill jag ha all er feedback på det lilla som finns uppe än så länge. Kommer som sagt en rätt stor uppdatering lite senare med Profiler och Settings sidor osv.
Kommer ett till sätt att ladda upp items också. Hörde om ett önskemål att kunna ladda upp fler än en item åt gången, så det fixar jag nu.
låter fint hörru! jag hade gärna sett en "köpes" lista. händer ju att man söker saker som folk inte orkar annonsera då de inte är värda mkt - men som ändå kan vara dryga att fixa om man behöver. ex: 15res jwl osv
har inte provat sidan ännu men ska kika lite nu! eller jag var in ifrån telefonen men det gick inget vidare bra