Quote (Mikob @ 21 Oct 2012 23:52)
Klart att det som händer nu spelar roll.
Men det går inte dra storys om att Djurgården är dåliga bara pga hockeyallsvenksan.
De hade två dåliga säsonger, men i år så har de liksom fått börja om på nytt. Många nya osv, säker på att de kommer klättra i tabellen.
Man ska heller inte glömma att AIK inte varit där uppe länge.
Som att dra klassikern mot kompisen som är 10ggr bättre på fifa när man vunnit en match: "Jag är bättre just nu"
Quote (berhemuli @ 22 Oct 2012 01:25)
Att ens jämföra det här med fifa...
Såklart är inte dif borta för alltid, men dom är kassa för stunden. När vi låg där nere så hymlade inte med det att vi var kassa, alla visste det, alla sa det. Ni lever bara kvar i tankarna att ni kommer gå upp efter första säsongen där nere direkt.. Svälj stoltheten och erkänn att ni är sämre just nu ^^
Ladies... VI får iallafall komma överens om att HV71 = win
