d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ny Säsong..
Prev1101112
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 21 2012 07:19pm
Quote (Mikob @ 21 Oct 2012 23:52)
Klart att det som händer nu spelar roll.
Men det går inte dra storys om att Djurgården är dåliga bara pga hockeyallsvenksan.
De hade två dåliga säsonger, men i år så har de liksom fått börja om på nytt. Många nya osv, säker på att de kommer klättra i tabellen.
Man ska heller inte glömma att AIK inte varit där uppe länge.
Som att dra klassikern mot kompisen som är 10ggr bättre på fifa när man vunnit en match: "Jag är bättre just nu"


Quote (berhemuli @ 22 Oct 2012 01:25)
Att ens jämföra det här med fifa...

Såklart är inte dif borta för alltid, men dom är kassa för stunden. När vi låg där nere så hymlade inte med det att vi var kassa, alla visste det, alla sa det. Ni lever bara kvar i tankarna att ni kommer gå upp efter första säsongen där nere direkt.. Svälj stoltheten och erkänn att ni är sämre just nu ^^


Ladies... VI får iallafall komma överens om att HV71 = win b)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 21 2012 07:27pm
Quote (Makta @ 22 Oct 2012 03:19)
Ladies... VI får iallafall komma överens om att HV71 = win b)


bara ni inte vinner ES och beslutar ta oss i kvarten (om vi nu kommer dit o inte hamnar i kvalserien)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 21 2012 07:45pm
Quote (berhemuli @ 22 Oct 2012 02:27)
bara ni inte vinner ES och beslutar ta oss i kvarten (om vi nu kommer dit o inte hamnar i kvalserien)


FBK och Frölunda har varit skräp än så länge och de har inte många mer poäng än AIK även med 1 match mer spelad. Kan ju hoppas på att FBK åker ut :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 21 2012 08:41pm
Quote (Makta @ 22 Oct 2012 03:45)
FBK och Frölunda har varit skräp än så länge och de har inte många mer poäng än AIK även med 1 match mer spelad. Kan ju hoppas på att FBK åker ut :D


låååååååång säsong, allt kan hända än.. många poäng o spela om ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112
Add Reply New Topic New Poll