d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1101112131436Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 26 2012 10:20am
Quote (snoramej @ 26 Sep 2012 16:15)
Ja, klart att det är pinsamt men det är ju ännu mer pinsamt att sitta inom 100 meter från varandra, veta att vi är där allihopa och sen bara dissa varandra.

vi behöver ju inte gå ut och ta en fika, bara skaka hand utanför.


Det var ju just det som var pinsamt. Jag var iofs ingen av "dom" då jag ej är aktiv/medlem på den sidan. Alla bara typ stog där och en av dom jag känner står och håller upp en lapp med "sweclockers på" :D Sen tog dom en bild och vi föreslog att vi skulle dra till Scandic för bärs, men ingen av dom var ju över 18 :DDDDDDDDDD
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 26 2012 10:21am
Quote (eviilution @ 26 Sep 2012 18:20)
Det var ju just det som var pinsamt. Jag var iofs ingen av "dom" då jag ej är aktiv/medlem på den sidan. Alla bara typ stog där och en av dom jag känner står och håller upp en lapp med "sweclockers på" :D Sen tog dom en bild och vi föreslog att vi skulle dra till Scandic för bärs, men ingen av dom var ju över 18 :DDDDDDDDDD


hahahah

nä men det kommer vara sjukt pinsamt men som sagt, vi kan inte dissa varandra helt.

Funkar inte.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 26 2012 10:25am
Quote (snoramej @ 26 Sep 2012 16:21)
hahahah

nä men det kommer vara sjukt pinsamt men som sagt, vi kan inte dissa varandra helt.

Funkar inte.


Ja nä.. Jag träffa på asiaten förre året så sånt är inget problem. Var mer situationen som uppstod när alla bara stog där och tänte; Jaha... nudå ? ^^
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Sep 26 2012 11:44am
Quote (eviilution @ 26 Sep 2012 18:25)
Ja nä.. Jag träffa på asiaten förre året så sånt är inget problem. Var mer situationen som uppstod när alla bara stog där och tänte; Jaha... nudå ? ^^


ja det blir ju vad man gör det till
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Oct 10 2012 05:13am
Quote (ChingeR @ 25 Sep 2012 21:14)
http://i.imgur.com/8omJJ.gif

nu äre ingen ide att dit längre


problem eller?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 10 2012 05:15am
eviiiiiilution bidrar med minderåriga kuksugare :-)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 10 2012 11:08am
Dreamhack bokat med polarn. Skäms :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 10 2012 12:30pm
Quote (Spetch @ 10 Oct 2012 19:08)
Dreamhack bokat med polarn. Skäms :D


Sweet!

Jag kommer streama allt (förhoppningsvis uppe 24 timmar om dygnet.. Fixat 1080p stream och jag har webcam för att visa allt om någon vill titta. Kommer väl göra en tråd här när stream är uppe!
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Oct 26 2012 03:18pm
Ni får gärna komma förbi DreamArena, kommer stå där som security ;X
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 26 2012 03:20pm
min polare har dragit sig ur (jobb och inget han kan inte avboka) :(

ska verkligen försöka ragga upp nån!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112131436Next
Add Reply New Topic New Poll