Quote (snoramej @ 26 Sep 2012 16:15)
Ja, klart att det är pinsamt men det är ju ännu mer pinsamt att sitta inom 100 meter från varandra, veta att vi är där allihopa och sen bara dissa varandra.
vi behöver ju inte gå ut och ta en fika, bara skaka hand utanför.
Det var ju just det som var pinsamt. Jag var iofs ingen av "dom" då jag ej är aktiv/medlem på den sidan. Alla bara typ stog där och en av dom jag känner står och håller upp en lapp med "sweclockers på"

Sen tog dom en bild och vi föreslog att vi skulle dra till Scandic för bärs, men ingen av dom var ju över 18 :DDDDDDDDDD