d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev1101112131421Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 02:10pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:09)
Men sluta gråta nu är du snäll, den som ger sig in i leken får leken tåla.... Ingen mår bra i mitt sällskap, varesig kompisar, kvinnor, min familj..... Jag har en hård stil och elak stil.... Men jag älskar mig själv....


Det märks.

Förstår dock inte varför du älskar dig själv :rolleyes:
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:10pm
Quote (Intenso8 @ 23 May 2012 22:07)
:zzz:  då får du väl räkna med alla dessa "flame-reports"



Vad är meningen med en flame report egentligen? Får det er att känna som i förskolan när ni sprang och skrek fröken fröken Svenne va dum mot mig ?
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:11pm
Quote (snoramej @ 23 May 2012 22:10)
Det märks.

Förstår dock inte varför du älskar dig själv :rolleyes:



Till skillnad mot de flesta är jag rak och ärlig både mot andra och mot mig själv. Du borde prova det någon gång, det mår man faktiskt rätt bra av...
Member
Posts: 35,864
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 23 2012 02:12pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 08:09pm)
Men sluta gråta nu är du snäll, den som ger sig in i leken får leken tåla.... Ingen mår bra i mitt sällskap, varesig kompisar, kvinnor, min familj..... Jag har en hård stil och elak stil.... Men jag älskar mig själv....


"Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst", rajt? ;D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 02:12pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:11)
Till skillnad mot de flesta är jag rak och ärlig både mot andra och mot mig själv. Du borde prova det någon gång, det mår man faktiskt rätt bra av...


Aa för jag är fake rakt igenom! Aldrig mig själv.


Quote (x17 @ 23 May 2012 21:12)
"Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst", rajt? ;D


Åh, så sant. Det är därför jag aldrig har fel.

This post was edited by snoramej on May 23 2012 02:12pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 23 2012 02:12pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 22:06)
Nej varför det? Det skall ju ha ett underhållingsvärde också.... Det är många som haft ganska roligt under den här tiden, det som trycker på report post är de som är svaga och behöver stöd.....


Ey jag bänkar 30kg! Inte svag mannen
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:13pm
Quote (Fil @ 23 May 2012 21:41)
Kung_Kanta skickade pm till mig och bad mig välja en låt han skulle spela i bilen när han körde i en hastighet jag valde.

Han spelade kelis - milkshake i bilen i 105 km/h, precis som jag bad honom om.

Han har tillgång till bilen ifråga, men bilderna han använt är stulna :P



Då tror du fel Fil för han har inte tillgång till bilen.
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:14pm
Quote (x17 @ 23 May 2012 22:12)
"Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst", rajt? ;D



Jag avskyr ödmjukhet för det är ungefär samma sak som falskhet. Det flesta människor är svin men dem spelar änglar... Jag är ett svin och en djävul och döljer inget..
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 02:16pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:14)
Jag avskyr ödmjukhet för det är ungefär samma sak som falskhet. Det flesta människor är svin men dem spelar änglar... Jag är ett svin och en djävul och döljer inget..


Vänta nu, va?

Also, du vet att det finns en edit-knapp va?
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 23 2012 02:16pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 10:09pm)
Men sluta gråta nu är du snäll, den som ger sig in i leken får leken tåla.... Ingen mår bra i mitt sällskap, varesig kompisar, kvinnor, min familj..... Jag har en hård stil och elak stil.... Men jag älskar mig själv....


Sounds hillarious! Go get them gal!
Nä nu ska jag också runka o sova,
xoxo

This post was edited by Yla123 on May 23 2012 02:17pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112131421Next
Closed New Topic New Poll