Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:11)
Till skillnad mot de flesta är jag rak och ärlig både mot andra och mot mig själv. Du borde prova det någon gång, det mår man faktiskt rätt bra av...
Aa för jag är fake rakt igenom! Aldrig mig själv.
Quote (x17 @ 23 May 2012 21:12)
"Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst", rajt? ;D
Åh, så sant. Det är därför jag aldrig har fel.
This post was edited by snoramej on May 23 2012 02:12pm