d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Realm Of The Mad God > Någon Som Spelar?
Prev11011121314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 29 2012 06:49am
Var nere i WC, fick dra till town när Oryx hade <10k hp kvar :cry:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 29 2012 09:24am
RIP lvl 17 wizard :cry:

Vet ju inte vad jag håller på med :/ Lvlar bara gubbar och dör lol
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 29 2012 09:35am
Quote (Orvar @ 29 Apr 2012 17:24)
RIP lvl 17 wizard :cry:

Vet ju inte vad jag håller på med :/ Lvlar bara gubbar och dör lol


:D

Priest är najs i början, lång range och kan heala sig själv. Lär dig hur monster i Godlands skjuter och lär dig undvika och döda dem. Där kan du hitta både pots och items
Member
Posts: 205,377
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 29 2012 09:57am
Juste.. dock @ 20 innan jag gick ut -_-'

zz
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 29 2012 10:09am
Quote (SCXiao @ 29 Apr 2012 17:35)
:D

Priest är najs i början, lång range och kan heala sig själv. Lär dig hur monster i Godlands skjuter och lär dig undvika och döda dem. Där kan du hitta både pots och items


jag kör preist atm, enda jag stör mig på är att man skjuter så extremt sakta l0l. funderar på att häva ett gäng dexpots, har solat spriteworld så jag har ett par st :p
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 29 2012 10:27am
Quote (Nickeee @ 29 Apr 2012 18:09)
jag kör preist atm, enda jag stör mig på är att man skjuter så extremt sakta l0l. funderar på att häva ett gäng dexpots, har solat spriteworld så jag har ett par st :p


mjo, låg dps är väl enda nackdelen med priest men när det är så sjukt mycket lättare att överleva så gör det inget imo, fortfarande bästa classen att börja med ^_^
Member
Posts: 205,377
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 29 2012 11:08am
pallar inte, dör med saker hela tiden och blev scammad på en hp pot. GGGG ^^

+dog :::::::::::::::::::::::::::::::::::::PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

This post was edited by Marcusd0 on Apr 29 2012 11:13am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 29 2012 11:14am
Quote (Marcusd0 @ 29 Apr 2012 19:08)
pallar inte, dör med saker hela tiden och blev scammad på en hp pot. GGGG ^^


lolwut hur kan man bli scammad i rotmg? och att dö mycket är en del av spelet i början, blir lättare när man väl lär sig pulla och dodgea osv i godlands och ännuännu lättare när man har maxat def och har lite mer hyffsad gear :P
Member
Posts: 205,377
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 29 2012 11:15am
Quote (SCXiao @ 29 Apr 2012 19:14)
lolwut hur kan man bli scammad i rotmg? och att dö mycket är en del av spelet i början, blir lättare när man väl lär sig pulla och dodgea osv i godlands och ännuännu lättare när man har maxat def och har lite mer hyffsad gear :P


gjorde en trade @ jsp och råka ge en hp pot bland alla andra skit pots.

rage rip B)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 29 2012 11:35am
Quote (SCXiao @ Apr 29 2012 04:35pm)
:D

Priest är najs i början, lång range och kan heala sig själv. Lär dig hur monster i Godlands skjuter och lär dig undvika och döda dem. Där kan du hitta både pots och items


Hur hittar man till godlands då tro? :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev11011121314Next
Add Reply New Topic New Poll