d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betapet
Prev1101112
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 10 2012 09:42am
Quote (berhemuli @ 10 Jan 2012 15:32)
3-0 mot umade.. :D


4-0 eller blev det 5-0?
aja erbjudandet gäller än.. 100fg till den som slår mig.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 11 2012 04:11am
tar emot utmaningar igen på hets klassisk, vinnaren får 100fg. (du satsar inget)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Mar 11 2012 08:44am
Bump

spelar mot alla förutom berhemuli som bara är duktig och vinner hela tiden :(
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Mar 11 2012 09:06am
synd dom blev tvungna att byta spelplan, nya suger nå brutalt imo.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 11 2012 11:41am
Quote (SCXiao @ 11 Mar 2012 16:44)
Bump

spelar mot alla förutom berhemuli som bara är duktig och vinner hela tiden :(


;D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112
Add Reply New Topic New Poll