d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1101112131454Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 10 2011 12:53pm
Quote (umade @ 10 Oct 2011 20:50)
Oli Cold Sorc
Jens Hammerdin
Filip säkert någon cpgubbe
Zebbe Javazon
Rob säkert necrofil

:O


rob skulle ju inte vara med? : o
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 10 2011 12:59pm
Quote (Yllegarnet @ Oct 10 2011 08:53pm)
rob skulle ju inte vara med? : o


Quote (PhearCIII @ Oct 10 2011 06:10pm)
Haha klart att vi inte kommer ha fyllda Brs dygnet runt med tanke på att folk arbetar och så :P

Btw uppdaterad medlemslista;

Jag ( Oliwer )
Filip
Jens
Zebastian
Michael
Rob
Ej bestämt
Ej bestämt/Freddy


Quote (Dreamfuel @ Oct 10 2011 08:51pm)
Jag spelar antagligen trapper. Igen...



Oliwer - C Sorc
Jens - Arga snickarn
Filip - it's a tarp
Zebbe - sexygirl med vassa dildos
Rob - säkert Adolf necro summoner Fritzl

:D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 10 2011 01:35pm
Jag ( Oliwer ) - Tele Sorc - Cold Sorc - Light Sorc
Filip - Trapsin
Jens - Hammerdin
Zebastian - Javazon
Michael - Sorc antagligen
Rob (ENDAST KANSKE) - Nec/Barb
Ej bestämt
Freddy/Axel/Kakan/Erik - Dno

Btw Kakan bli inte sur ifall du inte kan vara med bara, fan ta begränsat med slots :(

This post was edited by PhearCIII on Oct 10 2011 01:42pm
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 10 2011 01:39pm
Lugnt.
kan alltid hoppas dock:D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 10 2011 01:40pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 10 2011 08:39pm)
Lugnt.
kan alltid hoppas dock:D


Du kan ju vara lite evil och hoppas på att någon får förhinder..
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 10 2011 01:40pm
Quote (PhearCIII @ 10 Oct 2011 21:40)
Du kan ju vara lite evil och hoppas på att någon får förhinder..




Fingers crossed:D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 10 2011 01:52pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 10 2011 08:40pm)
Fingers crossed:D


^_^

Btw, lirar Patch 1.00 atm :D

Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 10 2011 01:54pm
Quote (PhearCIII @ 10 Oct 2011 21:52)
^_^

Btw, lirar Patch 1.00 atm :D

http://img204.imageshack.us/img204/1030/screenshot4ei.jpg


oLDsKooL! Skicka skicka skicka skicka!! :D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 10 2011 01:55pm
Quote (Dreamfuel @ Oct 10 2011 08:54pm)
oLDsKooL! Skicka skicka skicka skicka!! :D


Det var inte svårare än att installera Diablo II och sen inte gå in på B.net utan gå in på Single Player direkt.. :p
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 10 2011 01:56pm
Quote (PhearCIII @ Oct 10 2011 08:52pm)
^_^

Btw, lirar Patch 1.00 atm :D

http://img204.imageshack.us/img204/1030/screenshot4ei.jpg


shit jag kommer ihåg de där :'o
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112131454Next
Add Reply New Topic New Poll