Quote (Yllegarnet @ Oct 10 2011 08:53pm)
rob skulle ju inte vara med? : o
Quote (PhearCIII @ Oct 10 2011 06:10pm)
Haha klart att vi inte kommer ha fyllda Brs dygnet runt med tanke på att folk arbetar och så

Btw uppdaterad medlemslista;
Jag ( Oliwer )
Filip
Jens
Zebastian
Michael
Rob
Ej bestämt
Ej bestämt/Freddy
Quote (Dreamfuel @ Oct 10 2011 08:51pm)
Jag spelar antagligen trapper. Igen...
Så
Oliwer - C Sorc
Jens - Arga snickarn
Filip - it's a tarp
Zebbe - sexygirl med vassa dildos
Rob - säkert Adolf necro summoner Fritzl
