d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev1101112131426Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 6 2011 09:01am
fyllde på mitt acc häromdagen!! har inte hunnit lirat förrän idag men nu har jag spelat några timmar och känner att jag är back in action :thumbsup:
brukar vara svårt att hitta tid till att spela men nu behöver man inte sitta och ha tråkigt nå mer iaf.

vilka spelar och är aktiva bland alla swesubtomtar?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 6 2011 09:24am
Quote (Simon @ 6 Sep 2011 17:01)
fyllde på mitt acc häromdagen!! har inte hunnit lirat förrän idag men nu har jag spelat några timmar och känner att jag är back in action :thumbsup:
brukar vara svårt att hitta tid till att spela men nu behöver man inte sitta och ha tråkigt nå mer iaf.

vilka spelar och är aktiva bland alla swesubtomtar?


Jag har lagt wowandet på hyllan, känner att jag inte har tid med jobb, flickvän, träning etc etc :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 6 2011 09:48am
Quote (Yllegarnet @ 6 Sep 2011 17:24)
Jag har lagt wowandet på hyllan, känner att jag inte har tid med jobb, flickvän, träning etc etc :)


lägg ner jobbet, dumpa gymmet och säg upp dig från flickvännen :)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 6 2011 09:53am
Quote (Simon @ 6 Sep 2011 17:48)
lägg ner jobbet, dumpa gymmet och säg upp dig från flickvännen :)


noway ;D

Har deffat bra nu under sommaren och våren så ska banne mej fortsätta med tränandet! Snart magrutor! Har ett 2pack ialf :D

This post was edited by Yllegarnet on Sep 6 2011 09:53am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 27 2011 06:51am
världens läge att slänga en rå kommentar angående de tidigare postsen här men skippar det :ph34r:

fortfarande bara jag i hela sverige som nördar wow eller? har börjat nöta ganska mkt nu :F
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Sep 27 2011 08:46am
Quote (Simon @ 27 Sep 2011 13:51)
världens läge att slänga en rå kommentar angående de tidigare postsen här men skippar det  :ph34r:

fortfarande bara jag i hela sverige som nördar wow eller? har börjat nöta ganska mkt nu :F


i be playin, tixon också
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 27 2011 11:16am
Quote (cphannes @ 27 Sep 2011 16:46)
i be playin, tixon också


vilken riiilm då?
jag lirar ally på sylvanas och ska nog dinga upp en horde på dentarg inom kort
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Sep 27 2011 02:43pm
Quote (Simon @ 27 Sep 2011 18:16)
vilken riiilm då?
jag lirar ally på sylvanas och ska nog dinga upp en horde på dentarg inom kort


chamber of aspects horde, baddie server rly </3
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Oct 21 2011 07:13pm
meh
raggy hc är jobbig, alla andra failar :(
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 22 2011 03:05am
Quote (Tixon @ 22 Oct 2011 03:13)
meh
raggy hc är jobbig, alla andra failar :(


hähähä aldrig kört hc, aldrig orkat vara med i en bra guild och sådär. står inte ut med tanken att befinna sig framför datorn en viss tid varje dag, även om jag sitter här jävligt mycket så klarar jag inte av att ha bestämda tider.
anyway, i förrgår behövde guilden hjälp och frågade om jag vela komma och heala firelands, slutade med att vi tog ragnaros på andra försöket. jag har inte ens sett ragnaros tidigare, ingen aning om tacs osv. gick ju skitbra iaf, så nu är man lite sugen på att styra en seriös guild ändå!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112131426Next
Add Reply New Topic New Poll