d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev1101112131436Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 23 2011 07:14am
Quote (SCXiao @ Jan 23 2011 12:40am)
Lirade precis en 40 minuter lång don, blinds var uppe i 200/400 :rofl: Det var dock lätt värt 250 fg B)


gratz.

var precis med i 10k hu, 20k hu, 10 k hu, och fick 1000 fg don8 :)
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 23 2011 11:54am
keep going strong :)
Member
Posts: 9,068
Joined: Aug 3 2010
Gold: 340.20
Jan 23 2011 01:52pm
Nån rik poker spelare some kan bidra en fattig liten stackare med några fgs ? :)
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 23 2011 02:05pm
Quote (Skateofc2 @ Jan 23 2011 07:52pm)
Nån rik poker spelare some kan bidra en fattig liten stackare med några fgs ? :)


leta freerollsi BNp forumet.. brukar alltid komma
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 23 2011 02:15pm
Quote (umade @ 19 Jan 2011 21:41)
möter vem som helst av er 1-200 hu B)


mot mig? :D
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Jan 23 2011 06:42pm
10k waZ eZ? O_O
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jan 23 2011 07:22pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 24 Jan 2011 00:42)
10k waZ eZ? O_O


inb4 du blir för girig och förlorar allt i a/i :angel:

Det hände precis mig, spelade min första ring (1:2) och var +160 och påväg att checka ut, när någon gick all in med 61 chips.

Hade A J , han hade 6 6 och tog mig :( slutade med att jag förlorade 4 fg istället för att vinna 200+ :stonetoss:
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Jan 23 2011 07:28pm
Quote (SCXiao @ Jan 24 2011 01:22am)
inb4 du blir för girig och förlorar allt i a/i :angel:

Det hände precis mig, spelade min första ring (1:2) och var +160 och påväg att checka ut, när någon gick all in med 61 chips.

Hade A J , han hade 6 6 och tog mig :( slutade med att jag förlorade 4 fg istället för att vinna 200+ :stonetoss:


Tycker a/i's ar auuwZzz rruuwligt så vem vet, har gjort det innan så varför inte igen, men tror inte jag kommer göra de
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Jan 24 2011 10:26am
Nu va de inge kul längre, inb4 10k a/i tror jag
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 24 2011 02:59pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Jan 24 2011 04:26pm)
Nu va de inge kul längre, inb4 10k a/i tror jag


inb4 60 fgs... owait to late!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112131436Next
Add Reply New Topic New Poll