Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:32)
http://img706.imageshack.us/img706/1756/20100224259.jpg
http://i49.tinypic.com/59yqsi.jpg
i win, was ez ty
Hur kan det där vara att vinna?
Quote (PhearCIII @ 3 Nov 2010 16:33)
Funderar på en suggestion.. Något i stil med "SHUT DOWN THE SWEDISH SUBFORUM"
Vouch'd
Vi håller på med det, operation stäng ner swesub ( hemlighetsstämplat

)