d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Många är Troll?
Prev1101112131435Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Nov 3 2010 08:33am
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, underhållande läsning ju. Sluta inte. Kom på något mer att rage på varandra om! :( (Förresten, är den särskrivning? :unsure: )

Quote (Svartermetalisk @ 3 Nov 2010 15:30)
The irony



Tack man, alla mina haters får julkort för ni förgyller min vardag :hail:


I lol'd.

This post was edited by Jonsson on Nov 3 2010 08:34am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Nov 3 2010 08:33am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 14:29)
för du är cp och från island ni är valjägare


Du verkar vara


Kanske dags att resa sig från datorn en stund?
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Nov 3 2010 08:34am
Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 02:32pm)
http://img706.imageshack.us/img706/1756/20100224259.jpg

http://i49.tinypic.com/59yqsi.jpg

i win, was ez ty


LOL
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 3 2010 08:34am
Quote (SCXiao @ Nov 3 2010 03:33pm)
Du verkar vara http://i55.tinypic.com/kcyph0.jpg%3Cbr%3E%3Cbr%3E%3Cbr%3EKanske dags att resa sig från datorn en stund?


Lollar varje gång du postar den där :lol:

Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 03:34pm)
Ska ta en promenad me bruttan.


Mamma din?

This post was edited by ZippYz on Nov 3 2010 08:35am
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:34am
Quote (SCXiao @ Nov 3 2010 02:33pm)
Du verkar vara http://i55.tinypic.com/kcyph0.jpg


Kanske
dags att resa sig från datorn en stund?


Ska ta en promenad me bruttan.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:34am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:32)
http://img706.imageshack.us/img706/1756/20100224259.jpg

http://i49.tinypic.com/59yqsi.jpg

i win, was ez ty


Hur kan det där vara att vinna?

Quote (PhearCIII @ 3 Nov 2010 16:33)
Funderar på en suggestion..  Något i stil med "SHUT DOWN THE SWEDISH SUBFORUM"


Vouch'd

Vi håller på med det, operation stäng ner swesub ( hemlighetsstämplat :ph34r: )
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:35am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 02:34pm)
Hur kan det där vara att vinna?



Vouch'd

Vi håller på med det, operation stäng ner swesub ( hemlighetsstämplat :ph34r: )


Fin tjej är snygg själv, du är ful

E: felicia skratta åt dig .

This post was edited by dallenthedude on Nov 3 2010 08:36am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:38am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:35)
Fin tjej är snygg själv, du är ful

E: felicia skratta åt dig .


Ojoj, nu jävlar! Synd är det om mig, för jag är fet och patetisk och extremt ful framför allt ;)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 3 2010 08:38am
Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 04:35pm)
Fin tjej är snygg själv, du är ful

E: felicia skratta åt dig .


Kvinnorna i 60-talets Amerika tycker Felicia är super-cool som lever av sin man.

Kvinnor i hela sverige år 2010 garvar ihjäl sig.
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:38am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 02:38pm)
Ojoj, nu jävlar! Synd är det om mig, för jag är fet och patetisk och extremt ful framför allt ;)


hehe mm du klankar ner på mig då klankar jag ner på dig.

ez
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112131435Next
Closed New Topic New Poll