d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev1101112131418Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Oct 13 2010 10:42am
Quote (Spetch @ 13 Oct 2010 16:33)
Har man Poesi osv I Svenska B?
Hade inte det i Svenska A


I svenska B lekte vi med poeter ett tag. Jag gjorde ett arbete om Edgar Allan Poe B)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 13 2010 10:43am
Quote (SCXiao @ Oct 13 2010 06:42pm)
I svenska B lekte vi med poeter ett tag. Jag gjorde ett arbete om Edgar Allan Poe B)


Aha okej :D

Quote (xpd-trader @ Oct 13 2010 06:36pm)
det bestämmer läraren(/klassen)

man kan ha det i SvB, men det är lite mer krävande så man brukar bara köra den vanliga litteraturhistorien


litteraturhistorien sysslar vi med nu :)
Antar att vi har för "dum" klass att hon inte ens orkar
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2010 11:09am
Quote (SCXiao @ Oct 13 2010 04:17pm)
Vissa kan rimma och skriva poesi
Andra misslyckas hårt och det blir tragedi
XPD predikar om att ärlighet är bra
Men somliga är för svaga för att sanningen ta
Ankiie blev arg, han är ledsen och gråter
För att strö salt i såret skrattar Martin: Välkommen åter.


Du är tvärtemot Makta, en kille som saknar nitar.
du har arslet fullt med skitar. Välkommen p12a, du har ursäktats som nolla
Din personlighet du endast kan trolla. för feg för sannings pina,
jag börja inte grina,skaffa dig en brud o häng dig i en lina, det vore prima!

This post was edited by ankiie on Oct 13 2010 11:10am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 13 2010 11:20am
Quote (ankiie @ Oct 13 2010 07:09pm)
Du är tvärtemot Makta, en kille som saknar nitar.
du har arslet fullt med skitar. Välkommen p12a, du har ursäktats som nolla
Din personlighet du endast kan trolla. för feg för sannings pina,
jag börja inte grina,skaffa dig en brud o häng dig i en lina, det vore prima!


.34/34
(Notera ".")

A.k.a Dålig.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2010 11:44am
Quote (Spetch @ Oct 13 2010 05:20pm)
.34/34
(Notera ".")

A.k.a Dålig.


du behöver inte va ironisk längre. vi har förstått
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Oct 13 2010 12:21pm
Quote (ankiie @ 13 Oct 2010 17:44)
du behöver inte va ironisk längre. vi har förstått


säker? du fortsätter ju försöka..

låt mig upprepa:
Quote (SCXiao @ 12 Oct 2010 14:21)
fail som fan. du suger på det här
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Oct 13 2010 12:24pm
Quote (SCXiao @ Oct 13 2010 04:42pm)
I svenska B lekte vi med poeter ett tag. Jag gjorde ett arbete om Edgar Allan Poe B)


poeter är bögar.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 13 2010 12:24pm
killen tror han steker...
men det räcker inte med att han leker
dags att börja vaska
annars fåru aldrig daska...
fattaru itne att du inte är värd ett skit
av din morsars HIV du fick en bit
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2010 12:30pm
Quote (SCXiao @ Oct 13 2010 06:21pm)
säker? du fortsätter ju försöka..

låt mig upprepa:


apor hör till djungeln, ta en banan o klia dig i arslet.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2010 12:34pm
Quote (ankiie @ 13 Oct 2010 18:44)
du behöver inte va ironisk längre. vi har förstått


ankiee är liten sur och tvär!
Gormar och skriker och är litte sär.
Säger att Makta inte är bra!
För av Makta verbalt våltar honnom varje da!
Rim och trams jadu det är bara skit..
Ingen bra väg om man siktar på elit.

1 min skräp ftw b)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112131418Next
Add Reply New Topic New Poll