d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev11011121314100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 17 2009 01:52pm
Hej
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Nov 17 2009 01:52pm
Hej
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 17 2009 01:52pm
hej
Retired Moderator
Posts: 19,061
Joined: Apr 30 2004
Gold: 148.30
Trader: Trusted
Nov 17 2009 01:53pm
Skärp er här inne, ingen ide att det kommer 4x "hej" inlägg eller något alls för den delen och cut the flames!
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 17 2009 01:53pm
Quote (Oscar. @ Nov 17 2009 08:53pm)
Skärp er här inne, ingen ide att det kommer 4x "hej" inlägg eller något alls för den delen och cut the flames!


Sry. Btw, din första post här inne? :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Nov 17 2009 02:01pm
Quote (Oscar. @ 17 Nov 2009 21:53)
Skärp er här inne, ingen ide att det kommer 4x "hej" inlägg eller något alls för den delen och cut the flames!


C-C-C-COMBOBREAKER :stonetoss:

men okej, jag gjorde precis en double choca mocha med mjölk, så satans gott :drool:
Member
Posts: 1,757
Joined: Jun 10 2009
Gold: 27.90
Nov 17 2009 02:02pm
Quote (SCXiao @ 17 Nov 2009 22:01)
C-C-C-COMBOBREAKER :stonetoss:

men okej, jag gjorde precis en double choca mocha med mjölk, så satans gott :drool:


Vad är en double choca mocha med mjölk? :D

Låter riktigt gott :)
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 17 2009 02:03pm
Quote (Oscar. @ Nov 17 2009 07:53pm)
Skärp er här inne, ingen ide att det kommer 4x "hej" inlägg eller något alls för den delen och cut the flames!
du kan cuta!

jag mår prima idag och jag tkr det är viktigt att ni här på forumet vet det!

Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 17 2009 02:06pm
Folk följer mig b)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Nov 17 2009 02:11pm
Quote (Mindring @ 17 Nov 2009 22:02)
Vad är en double choca mocha med mjölk? :D

Låter riktigt gott :)


pulverkaffedrink man kan köpa på ica, nescafé ;) koka vatten, i med pulver och gärna mjölk / grädde. passar super till den chokladiga smaken :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev11011121314100Next
Closed New Topic New Poll