d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev1101112131421Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2009 03:15pm
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:40)
Mycket möjligt att han är homosexuell, men det är inte den rosa skjortan som gör honom det ;P

http://img690.imageshack.us/img690/4285/greasedm2303468x460.jpg
Är däremot inte bögigt för fem öre!


Förstå hur mycket mus han fått tack vare den där skjortan!
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 03:18pm
Quote (Simun @ Dec 29 2009 09:15pm)
Förstå hur mycket mus han fått tack vare den där skjortan!


menar't! det är så hetro det bara kan bli!
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jan 7 2010 11:06am
kaffedags btw
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 7 2010 11:20am
Classic :)

Eftersom det är vad som finns hemma :)

Dricker kaffe när jag är sugen :)
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jan 7 2010 11:39am
Quote (Yllegarnet @ Jan 7 2010 05:20pm)
Classic :)

Eftersom det är vad som finns hemma :)

Dricker kaffe när jag är sugen :)


okej :) minns när ja va på en cup i Karlstad, vilken resturang man än gick till så fanns där bara lövbergs lila haha :D blev galen D:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jan 7 2010 12:27pm
Quote (syndicateffs @ 29 Dec 2009 19:35)
Vilken är din favorit sort? :)
Hur ofta dricker du kaffe?


jag tar det jag får. dricker pulverkaffe av märket nescafé. funkar men är väl inget spec direkt.

verkar standard att ange antal koppar så jag gör det med: 1-4, snittar nog två kan jag tro.

This post was edited by SpAz. on Jan 7 2010 12:28pm
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jan 7 2010 01:03pm
Quote (SpAz. @ Jan 7 2010 06:27pm)
jag tar det jag får. dricker pulverkaffe av märket nescafé. funkar men är väl inget spec direkt.

verkar standard att ange antal koppar så jag gör det med: 1-4, snittar nog två kan jag tro.


okej :)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 7 2010 01:11pm
Quote (syndicateffs @ Jan 7 2010 07:39pm)
okej :) minns när ja va på en cup i Karlstad, vilken resturang man än gick till så fanns där bara lövbergs lila haha :D blev galen D:


Men det duger ju :>
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jan 7 2010 01:17pm
Quote (Yllegarnet @ Jan 7 2010 07:11pm)
Men det duger ju :>


näeee, det äckligaste kaffet som finns D:
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Jan 7 2010 04:04pm
Quote (syndicateffs @ 29 Dec 2009 18:35)
Vilken är din favorit sort? :)
Hur ofta dricker du kaffe?


arvid nordquist classic mellan, blir inte mycket mer än en 4-5 koppar om dagen.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112131421Next
Add Reply New Topic New Poll