Quote (syndicateffs @ 29 Dec 2009 19:35)
Vilken är din favorit sort?

Hur ofta dricker du kaffe?
jag tar det jag får. dricker pulverkaffe av märket nescafé. funkar men är väl inget spec direkt.
verkar standard att ange antal koppar så jag gör det med: 1-4, snittar nog två kan jag tro.
This post was edited by SpAz. on Jan 7 2010 12:28pm