Quote (SpAz. @ Dec 27 2009 07:35pm)
haha bara för att jag är på så gott humör ska jag dela med mig av en fin grej som fortfarande sitter kvar som om det vore igår i mitt minne

var väl 5-6 år sedan.
jag satt på toaletten i vår gamla villa, fanns inget lås på den (fråga inte varför). Klämde en finne medans jag var på muggen. inget konstigt med det? problemet var att den satt på PUNGEN. fick liksom hålla upp dasen för att nå den, mycket obekvämt. Medans jag klämmer som bäst så öppnas toalettdörren av min morsa. Hon skriker såklart och jag gormar något tillbaka och slår igen dörren...
Efteråt kände jag mig tvungen att säga att jag "absolut inte gjorde något snusk, utan klämde en finne". sant men vafan det trodde säkert inte hon på. även om hon trodde mig var det ju fortfarande extremt pinsamt.
mådde dåligt i ett par dagar hahahaha