d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är De Mest Pinsamma Saken Ni Gjort/hänt? > Pinsamma Stunder --> Fett
Prev1101112131423Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,033.00
Dec 27 2009 01:47pm
Quote (SpAz. @ Dec 27 2009 07:35pm)
haha bara för att jag är på så gott humör ska jag dela med mig av en fin grej som fortfarande sitter kvar som om det vore igår i mitt minne :)
var väl 5-6 år sedan.

jag satt på toaletten i vår gamla villa, fanns inget lås på den (fråga inte varför). Klämde en finne medans jag var på muggen. inget konstigt med det? problemet var att den satt på PUNGEN. fick liksom hålla upp dasen för att nå den, mycket obekvämt. Medans jag klämmer som bäst så öppnas toalettdörren av min morsa. Hon skriker såklart och jag gormar något tillbaka och slår igen dörren...
Efteråt kände jag mig tvungen att säga att jag "absolut inte gjorde något snusk, utan klämde en finne". sant men vafan det trodde säkert inte hon på. även om hon trodde mig var det ju fortfarande extremt pinsamt.

mådde dåligt i ett par dagar hahahaha

hahah fan silken bild jag fick xD
Member
Gold: 457,914.30
Dec 27 2009 01:54pm
np grabbar np :)
Member
Gold: 15.00
Dec 27 2009 03:05pm
En annan ganska rolig grej som hände mig förra året går såhär.

Var i matsalen i skolan, som för övrigt var full med folk, jag tog ett glas och skulle hämta mjölk. Tryckte på knappen, väntade på att glaset skulle fyllas, släppte knappen men mjölken fortsatte rinna. Knappen hade fastnat.
Inte fan visste jag vad jag skulle göra, tog ett till glas och stoppade in där under. Vid den tiden så hör jag hur alla polare börjar as garva.
Efter att pölen blivit större och större på golvet så skriker jag till mat-tanterna ; "Ehh, det rinner lite här!" (som tydligen också var as roligt sagt av mig). Då kom nån gammal mat-tant och fixade det.

Pinsamt som fan var det faktiskt .. jävligt roligt dock.
Member
Gold: 2,069.00
Dec 27 2009 03:11pm
Quote (Alphabetz @ 27 Dec 2009 22:05)
En annan ganska rolig grej som hände mig förra året går såhär.

Var i matsalen i skolan, som för övrigt var full med folk, jag tog ett glas och skulle hämta mjölk. Tryckte på knappen, väntade på att glaset skulle fyllas, släppte knappen men mjölken fortsatte rinna. Knappen hade fastnat.
Inte fan visste jag vad jag skulle göra, tog ett till glas och stoppade in där under. Vid den tiden så hör jag hur alla polare börjar as garva.
Efter att pölen blivit större och större på golvet så skriker jag till mat-tanterna ; "Ehh, det rinner lite här!" (som tydligen också var as roligt sagt av mig). Då kom nån gammal mat-tant och fixade det.

Pinsamt som fan var det faktiskt .. jävligt roligt dock.

Lol sicken otur, jag har också otur med såna där saker man inte kan roför själv ^^
Member
Gold: 410.00
Dec 27 2009 06:40pm
Quote (b3nno @ 17 Nov 2009 07:49)
En gång kom farsan med till skolan en hel dag..faan grinade nästan:(
Så tjafsar han med läraren tror han är bättre på SO, jag bara WTF?
Satt på en benk hela dagen..jag som är " gangsta" vågade inte ens kolla på folk.. jaja skratta ni
När vi åt mat skulle jag slänga maten, han sa nej ät klart oförskämda pissluder.. så jag va tvungen o döö

En gång hade jag skit högt Eminem - Superman på, texten går typ: Play no games, say no names, ever since I broke up with what's her face,
I'm a different man, kiss my ass, kiss my lips, bitch why ask?
Kiss my dick, hit my cash, i'd rather have you whip my ass,
Så jag gick ner skulle på toa typ, RAppade SKIT Högt hade kortshorts med linne BITch o allt skrek jag så var det gäster som satt där när jag kom ner.
Jag kom ner o kollade på dom så :O jag stirra typ 10sec va i shock lmao, sen sprang jag upp kom inte ner på 5timmar :D

En gång skulle jag sitta i klassrummet så kom de ut en fjärt..fan va jag skämmdes
Skyllde på en annan så lungt;D

En gång i skolan vinkade en tjej så vinkade jag tbx, men de va till någon bakom mig WTF?
Jag lekte så klart att de va till ngn bakom henne gick typ o lekte vne vad omg.

Berätta några pinsamma Historier :D
Lite kul, vne om denna tråd finns.. :P
Peace och ha en trevlig w/e

Inget onödigt spam nu som ^^ lr :P lr ett ord.]

knulla med olåst dörr om inte annat
Member
Gold: 1,337.00
Dec 27 2009 06:55pm
Jag och 2 andrai var på väg till några kompisar som satt ute och typ snacka vi skulle typ dra sen.
körde moppe nerför en kulle där massa tjej och killkompisar satt där nedanför och ramla :(
HÄR ÄR EN GOZU PAINTBILD FÖR ATT BESKRIVA ALLT

Member
Gold: 0.07
Dec 27 2009 07:15pm
Quote (R4mses @ 28 Dec 2009 01:55)
Jag och 2 andrai var på väg till några kompisar som satt ute och typ snacka vi skulle typ dra sen.
körde moppe nerför en kulle där massa tjej och killkompisar satt där nedanför och ramla :(
HÄR ÄR EN GOZU PAINTBILD FÖR ATT BESKRIVA ALLT

http://i48.tinypic.com/2rc2aaf.jpg

Repick by Chingah!

Member
Gold: 1,337.00
Dec 27 2009 07:35pm
Quote (chingah @ Dec 28 2009 01:15am)
Repick by Chingah!

http://img97.imageshack.us/img97/6005/2rc2aaf.jpg

Member
Gold: 0.07
Dec 27 2009 07:50pm
Quote (R4mses @ 28 Dec 2009 02:35)
http://i47.tinypic.com/2h4howm.jpg

JULIA DELIN!
Member
Gold: 0.00
Dec 28 2009 07:51am
Quote (SpAz. @ Dec 27 2009 07:35pm)
haha bara för att jag är på så gott humör ska jag dela med mig av en fin grej som fortfarande sitter kvar som om det vore igår i mitt minne :)
var väl 5-6 år sedan.

jag satt på toaletten i vår gamla villa, fanns inget lås på den (fråga inte varför). Klämde en finne medans jag var på muggen. inget konstigt med det? problemet var att den satt på PUNGEN. fick liksom hålla upp dasen för att nå den, mycket obekvämt. Medans jag klämmer som bäst så öppnas toalettdörren av min morsa. Hon skriker såklart och jag gormar något tillbaka och slår igen dörren...
Efteråt kände jag mig tvungen att säga att jag "absolut inte gjorde något snusk, utan klämde en finne". sant men vafan det trodde säkert inte hon på. även om hon trodde mig var det ju fortfarande extremt pinsamt.

mådde dåligt i ett par dagar hahahaha

det här tar fan hem priset :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112131423Next
Add Reply New Topic New Poll