d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Friday, Damn är Sjuk Saknar O Puffa.. > Puffpuff Giveeeeeeeeeeeee
Prev1101112131419Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Nov 16 2009 12:44pm
Quote (BraSma @ 16 Nov 2009 19:27)
haha true, blir också alltid sugen på öl efter att ha rökt, det är så jävla gott

synd att man typ alltid blir kalassömnig om man mixar :/


Blir sugen tvärtom :)) Öl > sen splirre
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 16 2009 12:48pm
Quote (EmiJ @ Nov 16 2009 04:19pm)
Han ringde dano acar STOR TUNG BIFF KRIMINELL



^_^


se, det är internet..
du skulle inte ens kunna säga hans namn irl..
gå o läs aftonbladet och se om dom skrivit om att hans gäng rånat din mor.

Denho acar heter han annars.. men aja
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 16 2009 12:51pm
tupac är död.
ville bara säga det.
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 16 2009 12:54pm
Quote (Alphabetz @ Nov 16 2009 06:51pm)
tupac är död.
ville bara säga det.


90% av hans fans tror han lever.
Jag dror han är död.

Michael Jackson är också död, får folk inte ha en bild på han ?
Ska dom inte lyssna på han ?

Gå o häng dig.
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 16 2009 12:59pm
Quote (b3nno @ Nov 16 2009 07:54pm)
90% av hans fans tror han lever.
Jag dror han är död.

Michael Jackson är också död, får folk inte ha en bild på han ?
Ska dom inte lyssna på han ?

Gå o häng dig.


HAN LEVER JU FÖR HELVETE! :CRY:
Member
Posts: 8,520
Joined: Jun 27 2007
Gold: 0.00
Nov 16 2009 01:03pm
Quote (GuZ @ 16 Nov 2009 20:59)
HAN LEVER JU FÖR HELVETE! :CRY:


AHHAHAHAHAHAHA

Hej btw...
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2009 01:05pm
när vi endå snackar döda artister....så den störste av dom alla.
Kurt cobain: about a son .....sorglig film med ett sorgligt soundtrack
RIP KURT
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 16 2009 01:06pm
Quote (KoS-Scorpion @ 16 Nov 2009 20:05)
när vi endå snackar döda artister....så den störste av dom alla.
Kurt cobain: about a son .....sorglig film med ett sorgligt soundtrack
RIP KURT
http://www.youtube.com/watch?v=hR3JcW6t-IA


:hail:
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 16 2009 01:10pm
Quote (DJVIP @ Nov 16 2009 08:03pm)
AHHAHAHAHAHAHA

Hej btw...


Hejsan där ^_^
Funderar på att gå med i "error". Vad kostar skiten? ^
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Nov 16 2009 01:18pm
Mja, Spaz, ett tips är att blanda med hampte, funkar fint. Och du slipper tobaken, för det är skitfarligt ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112131419Next
Closed New Topic New Poll