d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fred
Prev110111213Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 25 2009 06:50pm
Quote (SCXiao @ Sat, Sep 26 2009, 12:48am)
:hail:


Någon måste ju läxa upp grabben. Och tro mig, jag har lessnat :evillol:
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Sep 25 2009 06:55pm
Quote (Svartermetalisk @ Sat, 26 Sep 2009, 02:50)
Någon måste ju läxa upp grabben. Och tro mig, jag har lessnat :evillol:


Jag förstår dig, det är som att prata med en vägg :bonk:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 25 2009 06:56pm
Quote (SCXiao @ Sat, Sep 26 2009, 12:55am)
Jag förstår dig, det är som att prata med en vägg :bonk:


Det kanske ÄR en vägg :o
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Sep 25 2009 07:01pm
Quote (Svartermetalisk @ Sat, 26 Sep 2009, 02:56)
Det kanske ÄR en vägg :o


:O man vet aldrig, google translator är rätt mäktig har jag hört :rofl:
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Sep 25 2009 10:44pm
Quote (Svartermetalisk @ Sat, 26 Sep 2009, 02:30)
Gogo SCXiao


go man

go go go go

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 25 2009 11:45pm
Quote (xpd-trader @ Sat, Sep 26 2009, 04:44am)
go man

go go go go


Grats on +1 :)
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Sep 26 2009 12:38am
Quote (heartless10 @ Mon, 21 Sep 2009, 15:56)
Kan vi alla sluta fred?

Eller kommer vi/jag forts. jävlas med varandra?


jag förstår att du är orolig nu

en 12-åring som mopsar på ett forum kan bli ledsen

att du har i din sig att du > ristvall är så ofattbart lol att man förstår att du är en p-12:a

Ta bort det, börja uppföra dig, så kanske du får respekt

om inte > kkthxbye

Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Sep 26 2009 12:40am
Quote (xpd-trader @ Sat, Sep 26 2009, 08:38am)
jag förstår att du är orolig nu

en 12-åring som mopsar på ett forum kan bli ledsen

att du har i din sig att du > ristvall är så ofattbart lol att man förstår att du är en p-12:a

Ta bort det, börja uppföra dig, så kanske du får respekt

om inte > kkthxbye


Hmm detta stämmer ganska bra på vad jag tänkte säga ^^
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Sep 26 2009 11:51am
:zzz:
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Sep 26 2009 12:29pm
Quote (heartless10 @ Sat, 26 Sep 2009, 19:51)
:zzz:


håller med, jag börjar också tröttna på dig :c
Go Back To Svenska Topic List
Prev110111213Next
Closed New Topic New Poll