d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev1101112131451Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 12:21pm
jag tycker det va väldigt oschysst mot mig MEN DET VAR RÄTÄ KUL OCH PRATA MED ER smile.gif
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 12:21pm
Quote (Tixon @ Mon, 9 Feb 2009, 20:20)
äre sant? ohmy.gif
det verkade som om du inte ville ha tillbaks den tongue.gif varje gång jag skrev så sade du alltid, orkar inte nu xD

tack som fan tongue.gif

HAN ÄR SCHYSST!! visa vördnad!


haha.. har ingen användning för den ändå så.. sen så orkar jag inte heller tongue.gif

så de e lugnt tongue.gif kommer ihåg så arg jag blev på skype när du och imaz lurade mig tongue.gif
med den charmen tongue.gif
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Feb 9 2009 12:22pm
Quote (1000 @ Mon, Feb 9 2009, 06:21pm)
haha.. har ingen användning för den ändå så.. sen så orkar jag inte heller tongue.gif

så de e lugnt tongue.gif  kommer ihåg så arg jag blev på skype när du och imaz lurade mig tongue.gif
med den charmen tongue.gif


du, jag var faktiskt inte med på det från början, jag blev typ asnervös, för då hade jag typ 500 fg ^^
sen skrev han typ, tihihi jag har den men säg inget
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Feb 9 2009 12:23pm
d va ju ett skämt från början men han som tog åt sig ^^
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 12:23pm
kan inte vi typ bli kompisar
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 12:23pm
Quote (Tixon @ Mon, 9 Feb 2009, 20:22)
du, jag var faktiskt inte med på det från början, jag blev typ asnervös, för då hade jag typ 500 fg ^^
sen skrev han typ, tihihi jag har den men säg inget


haahha aa vet.. knappt arg lixom tongue.gif
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Feb 9 2009 12:24pm
fan vad off-topic det blev btw tongue.gif

Syb_ost utmana inte ödet xD du har fått massa fg redan och inte för att vara oschysst men folk gillar inte att jättenya members ska ha dem på top6 tongue.gif

This post was edited by Tixon on Feb 9 2009 12:25pm
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 12:25pm
den 9 februari 2009 19:24:20 Sent -100.00 (1,100.00 -> 1,000.00) to SyB_OsT (174.00 -> 274.00) := )


ops ^^

Larsen listen to : Lady GaGa - Just Dance feat. Colby O'Donis <01:46/04:01>
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 9 2009 12:25pm
Quote (Tixon @ Mon, 9 Feb 2009, 19:24)
fan vad off-topic det blev btw tongue.gif

Syb_ost utmana inte ödet xD du har fått massa fg redan och inte för att vara oschysst men folk gillar inte att jättenya members har dem på top6 tongue.gif


Kan vara så ^^

och som sagt 274 fg är en bra start!
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Feb 9 2009 12:25pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, Feb 9 2009, 06:23pm)
kan inte vi typ bli kompisar


Nej, du får inte mer fg
Go Back To Svenska Topic List
Prev1101112131451Next
Add Reply New Topic New Poll