d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev1108109110111112177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 29 2015 09:28am
Suger att veckans tavern brawl är exakt samma som första gången.. Så kasst, så mycket potential.. Kommer det gå runt samma igenom igen?


enligt blizzard twitter är det ett misstag.. och ska vara ny tavern.. jag har redan dragit pack från denna, så hoppas då på 2 packs :D

This post was edited by berhemuli on Jul 29 2015 09:49am
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 29 2015 09:56am
Quote (berhemuli @ Jul 29 2015 05:28pm)
Suger att veckans tavern brawl är exakt samma som första gången.. Så kasst, så mycket potential.. Kommer det gå runt samma igenom igen?


enligt blizzard twitter är det ett misstag.. och ska vara ny tavern.. jag har redan dragit pack från denna, så hoppas då på 2 packs :D


Haha niiice, redan fått pack jag med :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 29 2015 11:50am
Lirar nya tavernen.. massa unstable portals.. Ibland har man flyt på vad man får från dom:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 29 2015 01:12pm
Fick Antonidas och KT, min motståndare gav upp rätt fort...

Gillar den här typen av TBs ändå, spelar ingen roll hur mycket kort man har - lika kul oavsett!

This post was edited by Giraff on Jul 29 2015 01:13pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 1 2015 09:59am
Sweeeeeet, lagom när jag sparar gold till att köpa packs när nya expansionen släpps =D



Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 1 2015 10:13am
Quote (SCXiao @ 1 Aug 2015 17:59)
Sweeeeeet, lagom när jag sparar gold till att köpa packs när nya expansionen släpps =D



http://i.imgur.com/P5MdV5m.png


Lär ju vara mer value att köra arenas sen än att köpa packs, förutsatt att arena packs byts till dom nyaste. Eller ja drar du i snitt 4win ens så är det mer najs imo. alltid kortpack + chans till massa gold och så länge du drar in minst 50gold så har du tjänat in arenan.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 1 2015 10:26am
Quote (berhemuli @ 1 Aug 2015 18:13)
Lär ju vara mer value att köra arenas sen än att köpa packs, förutsatt att arena packs byts till dom nyaste. Eller ja drar du i snitt 4win ens så är det mer najs imo. alltid kortpack + chans till massa gold och så länge du drar in minst 50gold så har du tjänat in arenan.


Mjo men 1/3 chans att få nytt pack ju :P vill inte ha fler classic eller gvg packs
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 1 2015 10:29am
Quote (SCXiao @ 1 Aug 2015 18:26)
Mjo men 1/3 chans att få nytt pack ju :P vill inte ha fler classic eller gvg packs


wat 1/3 chans? Just nu får man ju enbart gvg packs, inga classic, har du däremot spec quest får du en classic pack. Och skulle inte förvåna mig om dom lägger så att man får bara nya expansion packs i arenan.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 1 2015 11:12am
Quote (berhemuli @ 1 Aug 2015 18:29)
wat 1/3 chans? Just nu får man ju enbart gvg packs, inga classic, har du däremot spec quest får du en classic pack. Och skulle inte förvåna mig om dom lägger så att man får bara nya expansion packs i arenan.


Tyckte jag läste att man kunde få classic, gvg eller nya i Arena, stod inget om att man kunde välja :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 1 2015 11:16am
Quote (SCXiao @ 1 Aug 2015 19:12)
Tyckte jag läste att man kunde få classic, gvg eller nya i Arena, stod inget om att man kunde välja :P


Vart står de?

E: började läsa på forum och märker nu detta med 33%, visste inte om det, men dåså. Du får ändå gärna länka var det står officiellt om du läst nåt. :D

This post was edited by berhemuli on Aug 1 2015 11:19am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1108109110111112177Next
Add Reply New Topic New Poll