Sitter här mitt i natten och lirar schack.. Hittade en möjlighet att spela korrespondens över nätet.. Startade två partier mot ett par som var rankade som mig (jag hade ingen ranking). Båda visar sig vara riktiga nötter som ajg har spöat de närmaste dagarna!
I korrespondensschack mäter man tid/drag i antal dagar..
Mot nöt #1 har jag gjort 19 drag och leder med två bönder.. Han har inga pjäser på damsidan så jag ska försöka springa upp med en bonde och införskaffa ännu en dam

Mot nöt #2 har det bara gått 7 drag och han har precis gjort av med en bonde.
This post was edited by Fil on Sep 16 2011 08:09pm