d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11081091101111125001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 16 2011 06:10pm
Quote (SCXiao @ Sep 17 2011 12:07am)
Hej


godnatt
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 16 2011 06:28pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 17 Sep 2011 01:10)
godnatt


gn8 niggah
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 16 2011 06:31pm
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Sep 16 2011 08:01pm
hElt JävlA MAxaD Bnrooorr.
Member
Posts: 205,356
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Sep 16 2011 08:03pm
Sova snart =D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 16 2011 08:05pm
Sitter här mitt i natten och lirar schack.. Hittade en möjlighet att spela korrespondens över nätet.. Startade två partier mot ett par som var rankade som mig (jag hade ingen ranking). Båda visar sig vara riktiga nötter som ajg har spöat de närmaste dagarna!
I korrespondensschack mäter man tid/drag i antal dagar..
Mot nöt #1 har jag gjort 19 drag och leder med två bönder.. Han har inga pjäser på damsidan så jag ska försöka springa upp med en bonde och införskaffa ännu en dam :P
Mot nöt #2 har det bara gått 7 drag och han har precis gjort av med en bonde.

This post was edited by Fil on Sep 16 2011 08:09pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 16 2011 08:26pm
Orkar knappt lägga mig i sängen, satsar på soffan/stolen istället tror jag
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 16 2011 08:29pm
Quote (PlaaD @ 17 Sep 2011 04:26)
Orkar knappt lägga mig i sängen, satsar på soffan/stolen istället tror jag


Wat? Fattar inte hur man orkar ^^

Jag kan sitta hela natten, för jag jobbar natt i vanliga fall :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 16 2011 08:30pm
Quote (Fil @ 17 Sep 2011 04:29)
Wat? Fattar inte hur man orkar ^^

Jag kan sitta hela natten, för jag jobbar natt i vanliga fall :D


Är lagom full men löjligt trött, klarar knappt att resa mig upp från stolen atm

E; är van vud det där nattskiftet (jobbat 20:54-05:24 innan)

This post was edited by PlaaD on Sep 16 2011 08:31pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 16 2011 08:30pm
Quote (PlaaD @ 17 Sep 2011 04:26)
Orkar knappt lägga mig i sängen, satsar på soffan/stolen istället tror jag


Sååå extremt mycket skönare att ligga i sängen när man är vädligt trött.
Go Back To Svenska Topic List
Prev11081091101111125001Next
Closed New Topic New Poll