d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1108109110111112669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Nov 17 2011 03:05pm
inhandlat grov lös, pallmall röd korta.
även ostbollar och 1.5L cola :drool:
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Nov 17 2011 03:05pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 17 2011 08:07pm)
lite just betonggrädde :DDD

han e fan helt underbar.

on another note: Dogge brukade glida in i vår affär regelbundet och tjacka alla våra latin kings plattor och sen ge bort dom till folk i förorten.

riktigt stark snubbe.


sykel på köpet?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 17 2011 03:06pm
Quote (Charlieone @ Nov 17 2011 11:05pm)
sykel på köpet?


Lol

OnT: köpt massa kent skivor ofc
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 17 2011 03:15pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Nov 2011 22:06)
Lol

OnT: köpt massa kent skivor ofc


har du inte alla snart? :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 17 2011 03:20pm
Quote (Simon @ Nov 17 2011 11:15pm)
har du inte alla snart? :D


Nej herregud skojar du.

Det finns en evig mängd grejjer att köpa och dom svåra kostar apmycket pengar.

På enbart Hagnesta Hill finns det fem pressar av den svenska CDn, en limiterad digipack, en engelsk limiterad digipack, 2 pressningar av vinylen (kostar 1500 respektive 2500 kronor styck), Musik non stop singeln (engelsk press, svensk press, australensisk press, vinyl sjua på 750 ex, ) två olika promos + mer.

Sen finns det koreanska pressar, taiwan pressar, promo kassetband, mer cd promos, mer singlar på svenska och engelska, promo versioner på dessa singlar, samma singel i både maxi och papp, singlar med låtar på engelska

osv osv osv osv osv osv osv osv

man blir aldrig klar
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 17 2011 03:47pm
Köpte soffa idag, hämta imorgon. Kanske lirkar upp fin bild imorgon så får ni se how i have it.
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 17 2011 03:48pm
Fick en tröja jag köpte precis, XXL mysig och go :D
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Nov 17 2011 07:16pm
Quote (Simon @ Nov 17 2011 09:15pm)
har du inte alla snart? :D



NO DON'T....

Quote (Svartermetalisk @ Nov 17 2011 09:20pm)
Nej herregud skojar du.

Det finns en evig mängd grejjer att köpa och dom svåra kostar apmycket pengar.

På enbart Hagnesta Hill finns det fem pressar av den svenska CDn, en limiterad digipack, en engelsk limiterad digipack, 2 pressningar av vinylen (kostar 1500 respektive 2500 kronor styck), Musik non stop singeln (engelsk press, svensk press, australensisk press, vinyl sjua på 750 ex, ) två olika promos + mer.

Sen finns det koreanska pressar, taiwan pressar, promo kassetband, mer cd promos, mer singlar på svenska och engelska, promo versioner på dessa singlar, samma singel i både maxi och papp, singlar med låtar på engelska

osv osv osv osv osv osv osv osv

man blir aldrig klar


2late
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 17 2011 11:16pm
20 g awesomeness
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 17 2011 11:24pm
Quote (AsDrake @ 18 Nov 2011 07:16)
20 g awesomeness


My spider sense is tingling, I suspect weed!

Köpte en snickers från en varuautomat på jobbet
Go Back To Svenska Topic List
Prev1108109110111112669Next
Add Reply New Topic New Poll