d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11081091101111121131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 17 2011 03:39am
Quote (Ez4Real @ 17 Jan 2011 10:33)
testa taric med ad får du se på ngn som är odödlig. mohahahaha slår för typ 200dmg healer för 100 och kan heala typ 24/7 efter som att hennes slag ger henne 1sec mindre cd på heal :D
men det blir ju inte samma suport som han/hon e tänk men det e roligt.


lol, det är inte en hon ^^

Och ja ad taric funkar bra, samma som ad janna.



Quote (Chefen @ 17 Jan 2011 10:35)
13-1-9 med fiddle första gången :)


det e najs

This post was edited by Litttle_Brother on Jan 17 2011 03:39am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 17 2011 03:46am
Quote (Litttle_Brother @ 17 Jan 2011 09:39)
det e najs


hehe aa

sant att dom ska buffa heimer? :D

tycker han är bra som han är nu imo men mer dmg skadar ju inte

läste de i LoL forumet
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 17 2011 04:13am
Quote (Chefen @ 17 Jan 2011 10:46)
hehe aa

sant att dom ska buffa heimer? :D

tycker han är bra som han är nu imo men mer dmg skadar ju inte

läste de i LoL forumet


Det stämmer, men du var ju inte heller med på gamla goda tiden då han hade 6 torn och dem stackade upp dmg hela tiden och hans granat gjorde massiv dmg på tornet :PpPppPPPp

Sen dess har han blvit sönder nerfad flera gånger, det är därför han ska få en buff nu, dem nerfar dock pantheon och evelynn helt fel, men men....
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 17 2011 04:38am
Quote (Litttle_Brother @ 17 Jan 2011 10:39)
lol, det är inte en hon ^^

Och ja ad taric funkar bra, samma som ad janna.





det e najs


ad janna e 1 måste och testa när hon blir gratis nästa gång då . vet att ap e pro build för att kunna döda allt med 1 wave :)
Member
Posts: 205,301
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 17 2011 10:31am
Alla games jag kört idag =

1 lämnat - fast vann ändå (ranked)
1 lämnat
1 lämnat
1 lämnat
1 skulle dra så vi var tvungen att surrenda
1 super feeda och raga på alla andra



Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 17 2011 12:22pm


gick inte lika bra som förra gången, men kul :D:P:P

Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 17 2011 12:45pm




True? :D
Ninja gaming family!!


http://www.youtube.com/watch?v=Zf9VSDt0EN4


@ skype ? :rofl:

This post was edited by eWaste on Jan 17 2011 01:00pm
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 17 2011 04:14pm
Quote (Nickeee @ Jan 17 2011 06:22pm)
http://i53.tinypic.com/29zemmr.png

gick inte lika bra som förra gången, men kul :D:P:P


Vad kör du med för build på zilean?!!?!

har bestämt mig för att inte gamea ngt iveckan :cry:
så sjukt mkt skolarbete ja måste göra bort :(
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 17 2011 09:50pm
ska lägga fram några vettiga förslag till riot teamet alltså... alla dessa jävla ukrainare/ryssar/spanjorer/polacker vad F har dom att göra på dessa servrar?

dom kan väl dela upp skiten <_<

de är fan inte meningen att man ska riskera att tappa rösten & hjärnblödning så fort man spelar
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 17 2011 11:48pm
Låter som att räven göra med Guardian Angel :D

http://existenz.se/out.php?id=30667
Go Back To Svenska Topic List
Prev11081091101111121131Next
Add Reply New Topic New Poll