d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1108109110111112445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 23 2010 10:43am
Quote (SCXiao @ Apr 23 2010 05:39pm)
Tror jag gjorde ännu en najs trade, köpte denna för 120 fg B)


Mythical adamantium dagger
Level Req: 35
Damage: 134 to 234

+95% Enhanced Effect
+2 Mana Regen
+2 Critical Strike
+1% Damage Return
+1% Armor Pierce


Yes, lätt värt
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Apr 23 2010 10:49am
Quote (Svartermetalisk @ 23 Apr 2010 16:43)
Yes, lätt värt


Den var dessutom bättre än min current 40 dagger så.. :wacko:
e; skiljer typ 4 damage, men ändå

This post was edited by SCXiao on Apr 23 2010 10:49am
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 24 2010 03:21am
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=42630673&f=91

ngn som vill köpa?

och vi kan diskutera om prisena om du tar ett paket, ska sälja allt.
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 24 2010 07:06am
Apr 24 2010 01:04pm Rewarded Earned 1 Guild Point(s)
Apr 24 2010 01:03pm Rewarded Earned 1 Guild Point(s)
Apr 24 2010 01:03pm Rewarded Earned 1 Guild Point(s)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2010 07:09am
Quote (Rewarded @ Apr 24 2010 02:06pm)
Apr 24 2010 01:04pm Rewarded Earned 1 Guild Point(s)
Apr 24 2010 01:03pm Rewarded Earned 1 Guild Point(s)
Apr 24 2010 01:03pm Rewarded Earned 1 Guild Point(s)


MQa många chars samtidigt ftw? :D

Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 24 2010 07:10am
Quote (Svartermetalisk @ Apr 24 2010 01:09pm)
MQa många chars samtidigt ftw? :D


nej ja levela bara SJUKT snabbt B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2010 07:12am
Quote (Rewarded @ Apr 24 2010 02:10pm)
nej ja levela bara SJUKT snabbt  B)


I call hax
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Apr 24 2010 07:12am
Quote (Rewarded @ 24 Apr 2010 13:10)
nej ja levela bara SJUKT snabbt  B)


Divine Servant >
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2010 08:58pm
Jag funtar på att gå HC, allt jag gör är endå att sitta i Arena och nöta så behöver inte vara på catacombs-coren och jag har inte dött på 28 climbs endå.

Downside är att jag inte kommer kunna lvla muting mer + mitt gear kommer bli fett downgraded eftersom HC är dyrare.

Får se hur jag gör med det dära.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 25 2010 03:09am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Apr 2010 03:58)
Jag funtar på att gå HC, allt jag gör är endå att sitta i Arena och nöta så behöver inte vara på catacombs-coren och jag har inte dött på 28 climbs endå.

Downside är att jag inte kommer kunna lvla muting mer + mitt gear kommer bli fett downgraded eftersom HC är dyrare.

Får se hur jag gör med det dära.


HC är kul, men dyrt..

Men sure, kör på! ;)

This post was edited by snoramej on Apr 25 2010 03:16am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1108109110111112445Next
Add Reply New Topic New Poll