Quote (Svartermetalisk @ 25 Apr 2010 03:58)
Jag funtar på att gå HC, allt jag gör är endå att sitta i Arena och nöta så behöver inte vara på catacombs-coren och jag har inte dött på 28 climbs endå.
Downside är att jag inte kommer kunna lvla muting mer + mitt gear kommer bli fett downgraded eftersom HC är dyrare.
Får se hur jag gör med det dära.
HC är kul, men dyrt..
Men sure, kör på!
This post was edited by snoramej on Apr 25 2010 03:16am