d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1108109110111112820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 29 2011 10:44am
Quote (R4mses @ 29 Aug 2011 18:28)
2,5 på 11 är väl inte så bra xD


Nej, men jägartestet är hyfsat :r
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 29 2011 10:48am
Quote (Fil @ 29 Aug 2011 17:44)
Nej, men jägartestet är hyfsat :r

vad är det för nått?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 29 2011 11:10am
Quote (Robarian @ 29 Aug 2011 18:48)
vad är det för nått?


25 kilo ryggsäck

stepups, 75 st på varje ben, uppför 40 cm.

40 cm är ganska exakt två trappsteg här hemma
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 29 2011 11:27am
Quote (monehgers @ Aug 29 2011 01:43pm)
I'm not trying to get bigger than I'm already am.
I've been 210 lb (95 kg) with abs (like a decade ago, but still ^_^)
And I'm trying to cut some weight down to 190-195 (85-88kg) now.

I know all about mixing shit up for muscle memory shocks and stuff, and I've been that serious once.
I'm down to just maintaining (or well, atm cut some) weight, I'm satisfied with my lifts numbers.


great :) was just asking
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 29 2011 11:28am
Quote (Fil @ 29 Aug 2011 18:10)
25 kilo ryggsäck

stepups, 75 st på varje ben, uppför 40 cm.

40 cm är ganska exakt två trappsteg här hemma


nice ! är det som att gå i skogen uppför ett berg med packning som en jägare? ;D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 29 2011 11:41am
Quote (Robarian @ 29 Aug 2011 19:28)
nice ! är det som att gå i skogen uppför ett berg med packning som en jägare? ;D


tror mer på att det är som att bli rövknylad av en jägare!

fan vad dålig jag har blivit med gymmandet fffffffuuuuuu
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 29 2011 11:41am
nu blir det gymmet!

benböj
militärpress
marklyft

;DD
Member
Posts: 3,367
Joined: Mar 29 2011
Gold: 66.80
Warn: 20%
Aug 29 2011 11:43am
Quote (Robarian @ Aug 29 2011 06:41pm)
nu blir det gymmet!

benböj
militärpress
marklyft 

;DD


Benböj = knäböj (=squat)?

amirite

This post was edited by monehgers on Aug 29 2011 11:44am
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Aug 29 2011 11:47am
Quote (PlaaD @ Aug 28 2011 11:26pm)
Ätit/sovit fel är den mest troliga anledningen.
Du måste även våga lyfta stort för att bli stor.
Äter ganska bra förutom vissa dagar :lol:, sover bra, första året så tränade jag mest på gym sen tog tiden slut och därefter så tränade jag mest hemma utan vikter alltså med min egna kroppsvikt.
gymmar på gym igen^^ tror det är största bidraget till att jag inte är så jävla biff^^ klarar 90kg*6 aldrig prövat högre men är nöjd som jag är nu
cyklat 2h, jobbat ute med trimmer i 6timmar så är helt jävla slut;)



Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 29 2011 11:53am
Förkyld :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1108109110111112820Next
Add Reply New Topic New Poll