d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev1107108109110111177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 22 2015 11:02am
Quote (berhemuli @ 22 Jul 2015 18:19)
Lirade igenom veckans brawl med mobilen här på stugan. Fick inget kul i packet. Men brawlen var kul! Börja med tio mana. Hinner leka mer på söndag hemma!


Slängde ihop ett pala deck med dragons och legendaries

Turn 1 Alexstraza

Turn 2 Leeroy + Blessing of Kings

t4t free pack :rofl:


Bästa packet på länge också, fick en Golden common!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 22 2015 11:13am
Quote (SCXiao @ 22 Jul 2015 19:02)
Slängde ihop ett pala deck med dragons och legendaries

Turn 1 Alexstraza

Turn 2 Leeroy + Blessing of Kings

t4t free pack :rofl:


Bästa packet på länge också, fick en Golden common!


Jag gjorde nån mage med malygos och två pyro och alexztraza. Blev alex och sen bara en miljon alternativ nästa turn.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 22 2015 12:00pm
Tyckte den här veckans TB var sjukt tråkig tbh.

Fick inget roligt i packet heller. =(
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 22 2015 02:55pm
Arena

Första matchen möter jag Golden Mage

MFW han blir totalt dominerad

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 22 2015 03:37pm
Quote (SCXiao @ 22 Jul 2015 22:55)
Arena

Första matchen möter jag Golden Mage

MFW han blir totalt dominerad

http://i.imgur.com/CZ77hfN.jpg


6-0

I två av matcherna concedade motståndaren på femte & sjätte rundan

Senaste var en Golden Paladin, MFW två golden nerds får stock inom loppet av en timme

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 23 2015 03:13am
Skulle ha fortsatt igår, nu gick jag från 6-0 till 7-3 :lol: :cry:

Nåja 180 gold och en epic i packet, helt okej
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 23 2015 09:53am
Quote (SCXiao @ 23 Jul 2015 11:13)
Skulle ha fortsatt igår, nu gick jag från 6-0 till 7-3 :lol: :cry:

Nåja 180 gold och en epic i packet, helt okej


Synd :/

Det är vid 7-8 wins det börjar bli svårare.

Jag hade dock tur på min 12 win arena, vinst 10 tror jag det var fick jag inget vidare svårt motstånd. Vinst 12 var inte heller nå mycket motstånd.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 24 2015 08:15pm
Två poäng till mig, två par i Wraths och Swipes.

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 26 2015 01:08am
ny expansion på gång då i augusti ser jag. Tittar på trumps review nu.. Ser intressant ut..
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 29 2015 01:56am
Quote (berhemuli @ 26 Jul 2015 09:08)
ny expansion på gång då i augusti ser jag. Tittar på trumps review nu.. Ser intressant ut..
http://www.youtube.com/watch?v=MYCTISh9tVM


Verkar som att denna expansion kommer förändra jäkligt mycket... :D

Samlar gold atm så jag kan köpa ett par packs, få några legendaries, våldta golden mages runt rank 19, good times :ph34r:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1107108109110111177Next
Add Reply New Topic New Poll