Quote (Chefen @ 17 Jan 2011 09:52)
sry,hann dra och när jag va tebax vare offline =/
skriv på skype nästa gång så ska ja kolla
haha jo, du borde kolla nån gång när jag o nicke o jokkmokkarna kör ad troll games ´xD med support/ap gubbar ^^
Eller kanske vara med t.o.m
