Quote (snoramej @ 19 Apr 2010 20:30)

Är i riksgränsen =)
sweet
slaskåkning eller?
Quote (Rewarded @ 19 Apr 2010 22:23)
~Devil~
varför tror medis dom är något i catas?
o tar andra platser o sen ignorerar, fyfan
säga det här löser ingenting
pma han alternativt gör en tråd i lsforumetg
This post was edited by Goss3N on Apr 19 2010 02:24pm