d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev1106107108109110177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 17 2015 05:46am
7-3 iaf på shamanen, och detta deck var inte dåligt men klart sämre än Paladin decket jag hade innan.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 18 2015 09:45am
Dat hand!


Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 18 2015 09:58am
Ska fan sönder nöta Shaman i arena nu varje gång jag lyckas få det tills jag får ett bra run/deck (eller tills jag fucking lessnar) :D


edit: Fick ett rätt najs deck, dock ingen aoe :( Får nästan aldrig aoe på shaman :(((

Borde också köra lite pack opening här för er jspare :D:D:D:D Har lite packs o öppna, dock vet jag inte om folk tycker de e roligt :oOoooO


This post was edited by Litttle_Brother on Jul 18 2015 10:02am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 18 2015 11:40am
Det var länge sen jag fick något bättre än ett vanligt rare när jag öppnade packs :(
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 18 2015 04:09pm
Dat feel när motståndaren har Ragnaros i Arena och man har 4 hp kvar

Han träffar min minion med divine shield

Jag bloodlustar och har EXAKT tillräckligt damage för att facea och vinna
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 18 2015 04:13pm
Nu förlorade jag nästa eftersom han kunde ta över min sea giant som jag tänkt taunta. :(

Nåja 6-3 bättre än på länge, trist när man hade 5-0 och hoppades på nytt rekord dock!

Värdelöst pack dock, återigen bara random rare och skitkort att dusta
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 18 2015 04:19pm
Quote (SCXiao @ 19 Jul 2015 00:13)
Nu förlorade jag nästa eftersom han kunde ta över min sea giant som jag tänkt taunta. :(

Nåja 6-3 bättre än på länge, trist när man hade 5-0 och hoppades på nytt rekord dock!

Värdelöst pack dock, återigen bara random rare och skitkort att dusta


RIP!

Jag borde få ge bort mina packs, behöver inte dom :D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 19 2015 05:54am
Dat deathrattle shaman :lol:



Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 21 2015 09:56pm
Quote (SCXiao @ 19 Jul 2015 13:54)
Dat deathrattle shaman :lol:



http://i.imgur.com/BFeLIIT.jpg


Skön board.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 22 2015 10:19am
Lirade igenom veckans brawl med mobilen här på stugan. Fick inget kul i packet. Men brawlen var kul! Börja med tio mana. Hinner leka mer på söndag hemma!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1106107108109110177Next
Add Reply New Topic New Poll