Ska fan sönder nöta Shaman i arena nu varje gång jag lyckas få det tills jag får ett bra run/deck (eller tills jag fucking lessnar)

edit: Fick ett rätt najs deck, dock ingen aoe

Får nästan aldrig aoe på shaman :(((
Borde också köra lite pack opening här för er jspare :D:D:D:D Har lite packs o öppna, dock vet jag inte om folk tycker de e roligt :oOoooO
This post was edited by Litttle_Brother on Jul 18 2015 10:02am