d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11061071081091105001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Sep 16 2011 08:31am
Quote (Simon @ Sep 16 2011 02:29pm)
vore ju en cool grej egentligen
tror jag har lagom längd på håret nu, vill ha "korta dreads" om ni förstår :D
vill inte ha meterlånga direkt...


skägg är drägg men inte dreads xDDDDDD
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 08:33am
Quote (R4mses @ 16 Sep 2011 16:31)
skägg är drägg men inte dreads xDDDDDD


hahahaha
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Sep 16 2011 08:36am
Min tur att bajsa, brb!


Det var skönt

This post was edited by SCXiao on Sep 16 2011 08:39am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 08:40am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 16:36)
Min tur att bajsa, brb!


Det var skönt


ofta du bajsar på 3 min? scraner
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 08:46am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 16:30)
Go for it, det värsta som kan hända är ju att du behöver klippa dig ^_^

6 User(s) are reading this topic (0 Guests and 2 Anonymous): Simon, Ekaan, ankiie, Laenda

Fråga bruden vetja!


hon stalkar bara chatten hela tiden :p

Hon har inte skrivit än vad jag vet
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Sep 16 2011 08:54am
Quote (Simon @ 16 Sep 2011 16:40)
ofta du bajsar på 3 min? scraner


+ hämtade mera kaffe B)
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Sep 16 2011 09:09am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 16:54)
+ hämtade mera kaffe B)


iso proof
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Sep 16 2011 10:28am
Iso någon som kan göra skillquests och anya åt mig i nonladder :kiss: norm nm hell
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 16 2011 10:29am
Quote (SCXiao @ Sep 16 2011 06:28pm)
Iso någon som kan göra skillquests och anya åt mig i nonladder :kiss: norm nm hell


Spelar folk D2 fortfarande :O
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Sep 16 2011 10:33am
Quote (umade @ 16 Sep 2011 18:29)
Spelar folk D2 fortfarande :O


Ja :O
Go Back To Svenska Topic List
Prev11061071081091105001Next
Closed New Topic New Poll